گروه صنعتی رابین متال
خانه / ورق سرب رادیولوژی / خریدار ورق سرب رادیولوژی و رادیوگرافی

خریدار ورق سرب رادیولوژی و رادیوگرافی

رادیولوژی و رادیوگرافی و… علاوه بر کاربرد های مهمی که در تشخیص انواع بیماری ها دارند مشکلاتی را نیز به وجود می آورند. این دستگاه ها هنگامی که از آن ها استفاده می شود تشعشاتی را از خود ساطع می کنند که این تشعشات برای انسان ها علی الخصوص مادران باردار بسیار خطرناک است و موجب جهش در سلول های آن ها می شود. برای رفع این مشکل باید از فلز سرب استفاده کرد زیرا این فلز با توجه خواصی که دارد سرب را جذب کرده و آن را از خود عبور نمی دهد. برای این کار سرب را به صورت ورقاتی تولید کرده و از آن در دیواره و سقف و کف مراکز رادیولوژی استفاده می کنند. در ادامه مطلب انواع خریدار ورق سرب رادیولوژی را بررسی می کنیم.

خریدار ورق سرب رادیولوژی و رادیوگرافی

تولید و سرکوبی ورق سرب رادیولوژی

تولید و سرکوبی ورق سرب رادیولوژیبرای سرب کوبی بیمارستان ها و مراکز ارائه دهنده خدمات رادیولوژی و رادیوگرافی از ورق سرب خالص تقریبا با خلوص ۹۹/۹% استفاده می شود.

تولیدی ها و کارخانجات مختلف سرب را به صورت ورق تولید کرده و ورق سرب رادیولوژی را برای استفاده در مراکز خدمات درمانی در اختیار آن ها می گذارند.

لازم است تا تمامی نقاط یک اتاق رادیولوژی سرب کوبی شود تا هیچگونه نشتی وجود نداشته باشد.

لازم به ذکر است که این عمل با دقت فراوان و تخصص متخصصین انجام شود تا نقاطی که در دسترس نیستند مثل گوشه ها و قسمت های مربوط به در نیز کاملا سرب کوبی شوند.

ویژگی های ورق سرب رادیولوژی و رادیوگرافی

ویژگی های ورق سرب رادیولوژی و رادیوگرافیهمانگونه که می دانید اشعه ایکس برای بدن بسیار مضر می باشد بنابراین لازم است تا از نفوذ آن به بدن افراد جلوگیری کنیم.

فلزات طلا، نقره و سرب اشعه ایکس را از خود عبور نمی دهند. با توجه به این که از بین این سه عنصر فلز سرب از بقیه ارزان تر و در دسترس تر است به خاطر همین برای سرب کوبی مراکز درمانی از فلز سرب استفاده می شود.

ورق سرب رادیوگرافی و ورق سرب بیمارستانی در ضخامت های مختلف از قبیل ۱/۵ الی ۲ میلی متری تولید می گردد که با توجه به اتاق گرافی مورد نظر از ضخامت مربوط به آن استفاده می کنیم.

از این ورق در اتاق های رادیو گرافی دندانپزشکی، بیمارستانی، ماموگرافی، رادیولوژی، سی تی اسکن، آنژیوگرافی و … استفاده می گردد.

همانگونه که گفته شد برای هر نوع اتاق رادیوگرافی از ضخامت مربوطی از سرب استفاده می گردد که انتخاب نوع ضخامت مربوط به هر جا بر عهده متخصص تجهیزات پزشکی مربوطه می باشد.

مشخصات ورق سرب خالص رادیولوژی بیمارستانی

مشخصات ورق سرب خالص رادیولوژی بیمارستانیسرب خالص با خلوص ۹۹% در صد در تولید شیلد های محافظتی در بیمارستان جهت عایق کاری اتاق رادیولوژی استفاده می گردد.

ورق سربی خالص بدون هیچ اکسیداسیون و شکستگی و حباب است.

رنگ سرب خالص به رنگ نقره ای است.

سرب خالص ضد تشعشع، ضد خوردگی و خش، ضد اسید و قلیا، ضد آب، نسوز، الکترولیز و همچنین عایق ضد صدا می باشد.

هم چنین جذب کننده لرزش نیز می باشد.

خریدار عمده ورق سرب رادیولوژی و رادیوگرافی

خریدار عمده ورق سرب رادیولوژی و رادیوگرافیخریداران عمده ورق سرب رادیولوژی بیمارستان ها و مراکز رادیولوژی و رادیوگرافی و مامو گرافی و … هستند. این مراکز جهت تجهیز اتاق های رادیوگرافی خود به این ورق های سربی احتیاج دارند.

معمولا عمل سرب کوبی اتاق های رادیولوژی توسط اکیپ های مخصوص و متخصص این کار انجام می شود.

برای خرید ورق های سربی راه هایی وجود دارد یکی از این راه ها راه خرید حضوری است که شما می توانید به مراکز تامین کننده این محصولات در شهر خود سری بزنید و آن را تهیه کنید اما راه بهتر و آسان تری برای تهیه این محصول نیز وجود دارد و آن این است که خرید خود را به آسانی و به سرعت به صورت اینترنتی انجام دهید.

امروزه فروشگاه های اینرنتی عرضه کننده محصولات مختلف بسیار خوب عمل کرده و انواع و اقسام محصولات مختلف با کیفیت های مختلف را در اختیار مشتریانشان قرار می دهند.

شما نیز برای تهیه ورق سرب بیمارستانی در انواع و اقسام مختلف می توانید به این فروشگاه مراجعه کنید و ورق سرب مد نظر خود را انتخاب کنید و خرید کنید و اگر محصول مورد نظرتان در آن جا وجود نداشت محصول مطابق سلیقه و کاربرد مد نظر خود را در ابعاد و ضخامت خود سفارش دهید و آن را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

از مزیت های این خرید می توانیم به این اشاره کنیم که قیمت محصول بسیار پایین تر از حالتی است که محصول پس از دست به دست شدن در بین چندین واسطه به دست مصرف کننده واقعی می رسد.

یکی دیگر از مزیت های این نوع خرید این است که شما تولید کننده واقعی را می شناسید و می توانید با خیال راحت از کیفیت محصولی که خریداری می کنید مطمئن باشید. به عنوان مثال در بازار افرادی وجود دارند که اجناس بی کیفیت و بنجل را در قالب اجناس با کیفیت و تولید خودشان با قیمتی برابر با قیمت اجناس مرغوب و با کیفیت به مشتریانشان عرضه می کنند.

از دیگر مزیت های خرید اینترنتی این است که لازم نیست برای خرید از منزل بیرون رفته و در هر کجا که باشید مثل محل کار و یا منزل خود می توانید محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.

به عنوان مثال می توانید محصولات سایت های مختلف را با یکدیگر بررسی کنید مثلا آن ها را از لحاظ کیفیت، درصد خلوص ورق های سربی، مقاومت آن ها و البته قیمتشان بررسی کنید و در نهایت پس از بررسی های خود فروشگاهی را انتخاب کنید که هم از لحاظ کیفیت محصولات مرغوب و با کیفیتی را به شما عرضه کند و هم از لحاظ قیمت با انصاف باشد و شرایط مشتریان را نیز در نظر بگیرد و فقط به فکر منافع خود نباشد.

همانطور که گفتیم به صورت کلی مزیت هایی از قبیل ارتباط مستقیم با تولید کننده اصلی محصول، کیفیت بالا، قیمت مناسب محصولات، عدم نیاز به مراجعه حضوری و … باعث می شود تا خرید اینترنتی به خرید حضوری ارجحیت داشته باشد.

لازم به ذکر است که قبل از انتخاب فروشگاه برای خرید اینترنتی تمامی نکات قابل توجه را در نظر بگیرید تا بهترین و معتبر ترین و نیز با انصاف ترین فروشگاه را برای خرید انتخاب کنید.

زیرا همانگونه که گفته شد در این بین متاسفانه افراد سودجویی وجود دارند که فقط و فقط منافع خود را در نظر می گیرند و به سود خود فکر می کنند و باعث می شوند تا فروشگاه ها و تولید کنندگان با وجدانی که منافع مصرف کنندگان را نیز در نظر می گیرند نادیده گرفته شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده ورق سرب رادیولوژی خالص

سرب، فلزی با ویژگی های منحصر به فرد است. علت استفاده از آن در بخش رادیولوژی بیمارستان و مراکز تصویر برداری خصوصی این است که اشعه ی ایکس مورد استفاده در رادیولوژ

دیدگاهتان را بنویسید