گروه صنعتی رابین متال
خانه / شمش سرب / تولید شمش سرب تهران

تولید شمش سرب تهران

تولید شمش سرب تهران به طور عمده در کارخانه های تولیدی انجام می شود. این محصولا در درجه های کیفی متفاوتی هستند که در بازار ها با قیمت مشخص شده ای به فروش گذاشته می شوند.

در میان انواع و اقسام فلزاتی که از طذیق معدن وارد بازار ها می شوند فلز سرب را نام می بریم که به سبب کارایی که دارند از بازار فروش خوبی برخوردار هستند.

فروشنده شمش سرب در تلاش است تا بتواند نیاز بخش های مختلف صنعت به این فلز حیاتی را به نحو احسن تامین نماید.تولید شمش سرب تهران

تولید کننده شمش سرب

تولید کننده شمش سربوقتی در بازار ها در مورد فلز سرب تحقیق می کنیم شاهد هستیم که فراورده های مختلفی از این محصولات به فروش گذاشته می شود. نمونه ای از این موارد شمش سرب است که اغلب در باطری سازی مورد استفاده قرار می گیرند. شمش سرب با توجه به کارایی که دارند توانسته اند بازار فروش عالی را برای خود ایجاد کنند که در همین راستا تولید کنندگان زیادی در صدد تولید برآمده اند. چند نمونه از شهر های تولید کننده را ذکر می کنیم که به قرار زیر است:

  • شمش سرب تهران
  • شمش سرب یزد
  • شمش سرب اراک
  • شمش سرب قم

کشور ایران از نظر تعداد معادن در جهان مطرح است که به همین دلیل می توان ایران را یکی از کشور های بزرگ تولید کننده سرب دانست.
با توجه با کاربرد فراوانی که سرب و فراورده های آن در زندگی انسان ها پیدا کرده اند باید عملیات استخراج و کشف آن ها با سرعت و کیفیت بالاتری انجام شود.
همچنین وجود ماشین آلات جدید و مکانیزه باعث می شود که برداشت سنگ سرب در معادن راحت تر شود و در صورتی که در خط تولید شمش سرب نیز از چنین امکانات پیشرفته ای استفاده شود می توان اطمینان حاصل کرد که میزان تولیدات شمش سرب هر ساله افزایش پیدا می کند.

تولید شمش سرب

تولید شمش سربتولید شمش سرب تهران به طور عمده انجام می شود تا بتوانند بخشی از نیاز بازار های کشور مان را پاسخگو باشند. محصولات مورد نظر بر اساس کارایی که دارند در بازار ها به فروش گذاشته می شوند و هر کدام ازآن ها دارای قیمت خاصی می باشند. تولید شمش سرب تهران گفتیم که در نمونه های مختلفی می باشد که از نظر درجه خلوص با همدیگر تفاوت دارند. در ادامه مطلب چند نمونه از این موارد را ذکر می کنیم که به قرار زیر است:

  • ۲۰ درصد
  • ۲۵ درصد
    ۳۰ درصد
    ۴۵ درصد
    ۵۰ درصد

شمش سرب تهران تولید شمش سرب تهران به طور عمده انجام میشود زیرا این محصولات در بازار های کشور ما دارای جایگاه ویژه ای می باشد. شرکت های تولید کننده برای این که بتوانند محصولا را در دسترس مشتریان قرار ئدهند روش های مختلفی را برای فروش ایجاد می کنند که هر کدام از آن ها در مکان خاصی انجام می شود. روش فروش در میزان سود دهی ها تاثیر بسیار دارد و هر چه آسان تر باشد مسلما سود دهی بیشتر می شود. رزوش های فروش به قرار زیر است:

  • فروش اینترنتی شمش سرب
  • فروش سنتی شمش یرب
  • فروش مستقیم شمش سرب

عرضه شمش سرب در بازار شمش سرب تهران اغلب به روش های مختلف در بازار ها عرضه می شود. فروشگاه های آنلاین و نمایندگی های پخش روش های مورد نظر هستند که کار را برای مشتریان آسان می کند.

برای تولید شمش سرب خالص باید مراحل مختلفی پشت سر گذاشته شود که معمولا در ابتدا قطعه های بزرگ سنگ سرب را با استفاده از وسایلی که به این منظور ساخته شده اند جدا می کنند.
این سنگ ها توسط ماشین های حمل و نقل بزرگ به کارخانه های مخصوص فرستاده می شوند تا ناخالصی هایی که در سنگ است جدا شود.
پس از آن که سرب از انواع ناخالصی ها پاک شد آن را در داخل کوره های مخصوص ذوب می کنند و در نهایت در قالب ها ریخته می شوند که پس از سرد شدن شکل خاصی به خود می گیرند.
سربی که پس از خنک شدن از قالب ها جدا می شود شمش سرب نام دارد که به عنوان ماده اولیه برای ساخت وسایل مختلف مثل باتری ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرد.

دسته بندی انواع شمش سرب در بازار

دسته بندی انواع شمش سرب در بازارانواع شمش سرب بر اساس میزان خلوصی که در آن دیده می شود تقسیم بندی می شوند و هر چقدر درجه خلوص آن بالاتر باشد مسلما ارزش بیشتری نیز پیدا خواهد کرد.
یک نوع از شمش سری به صورت مخصوص برای صنعت باطری سازی تولید می شود و بد نیست بدانید که بیشتر از هفتاد درصد سربی که در جهان تولید می شود صرف ساخت این محصولات می شود.
بعضی از انواع این شمش ها به گونه ای ساخته شده اند که می توان از آنها برای ایجاد یک لایه حفاظتی در داخل سیم ها و کابل ها استفاده کرد.
این مورد به خصوص در کابل هایی که در زیر زمین یا زیر آب قرار داده می شوند دیده می شود زیرا سرب فلزی است که به شدت در برابر خورندگی مقاوم است.

ویژگی های انواع شمش سرب خالص و آلیاژی

ویژگی های انواع شمش سرب خالص و آلیاژیسربی که به صورت صد در صد خالص باشد بسیار نرم و چکش خوار است و نمی توان از آن به تنهایی استفاده کرد زیرا به سرعت اکسیده می شود.
به همین دلیل باید شمش سرب آلیاژی تولید کرد زیرا در این حالت درصدی از ساختار شمش از سایز فلزات تشکیل می شود که باعث مقاومت بیشتر آن می شود.
البته ممکن است در بعضی از صنایع به شمش سرب خالص نیاز باشد که در این صورت مقدار ترکیبات دیگر در داخل شمش ها را کاهش می دهند تا درصد بیشتری از شمش را سرب تشکیل دهد.

عوامل موثر در کیفیت و قیمت شمش سرب

عوامل موثر در کیفیت و قیمت شمش سربسربی که از مناطق و معادن مختلف برداشت می شود می تواند کیفیت های متفاوتی نیز داشته باشد پس بر این اساس یکی از عواملی که به صورت مستقیم بر قیمت شمش تاثیر می گذارد این است که از کدام معدن و منطقه برداشت شده است.
نکته دیگر این است که مسلما هر چقدر درجه خلوصی که برای شمش سرب در نظر گرفته شده است بالاتر باشد بالطبع تولید کننده نیز هزینه بیشتری برای تولید آن خواهد کرد و در نهایت قیمت تمام شده محصول در این حالت بالاتر خواهد بود.

فروشنده انواع شمش سرب تهران

فروشنده انواع شمش سرب تهرانسرب در گذشته نیز در بسیاری از رنگ ها به کار می رفت و می توانست با ایجاد رنگدانه ها رنگی مثل آبی را ایجاد کند که البته امروزه بیشتر از رنگ طبیعی استفاده می شود.
بسیاری از قطعه هایی که در اتومبیل و سایر وسایل حمل و نقل وجود دارد با استفاده از شمش سرب ساخته می شود که در واقع صنعت اتومبیل سازی یکی از نیازمندان اصلی شمش سرب محسوب می شود.
قیمت شمش سرب تابع بهای جهانی است و ممکن است به صورت لحظه ای تغییر کند ولی فروشنده انواع شمش سرب در تهران سعی می کند که این محصول را به شکل منصفانه به متقاضیان در این بخش ارائه دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

سایت آنلاین خرید انواع شمش سرب باکیفیت

شمش سرب باکیفیت در انواع مختلف در بازار های ایرانی قابل خرید و فروش می باشد. سایت های آنلاین را شرکت های تولید کننده ایجاد می کنند تا بتوانند نیاز بازار ها را ب