گروه صنعتی رابین متال
خانه / خاک سرب / سايت آنلاين خريد خاک سرب با كيفيت بالا

سايت آنلاين خريد خاک سرب با كيفيت بالا

خاک سرب با كيفيت بالا در بازار ايران متناسب با بالا بودن کیفیت محصول، قيمتهاي مختلفي دارد. يكي از محصولات جانبي سرب خاك سرب است كه خريد آن هم به صورت سايت هاي آنلاين و هم سنتي مي باشد.

سرب يكي از فلزات كاربردي كشور است كه در بسياري از معادن ايران توليد مي شود. چون سطح كيفي معادن در سراسر كشور با هم متفاوت است

محصولات خاک سرب با كيفيت بالا

خاک سرب با كيفيت بالا

با توجه به معادن بزرگ توليد سرب در كشور كارخانجات زيادي براي توليد محصولات اين فلز تاسيس شدند. پس از استخراج سنگ از معادن و طي مراحلي از اين سنگ ها فراورده هاي مختلفي به دست مي آيد كه در بازار اسامي مختلفي دارند كه عبارتند از:

سرباره سرب يا خاك سرب
كنستانتره سرب
سرب سولفوره

خاك سرب با كيفيت بالا چيست؟

خاك سرب كه در بازار ميان مشتريان و فروشندگان شناخته شده است همان سرباره و باقي مانده ذوب محصولات حاوي سرب است. در واقع خاك سرب همان سرباره است. سرباره ناخالصي موجود در شمش و سنگ معدن است كه هنگام جداسازي سرب در كوره هاي ذوبي به دست مي آيد كه به وسيله كوره گردون تصفيه مي شود و به صورت ته نسين در زير كوره جدا مي شود.

سرباره يا خاك سرب بعد از جداسازي به دو روش زير سرد ميشوند:

سرد شدن طبيعي توسط هوا
سرد شدن سريع توسط آب و توليد سرباره بلوري

هرچه سرباره درجه خلوص بيشتري داشته باشد عيار آن نيز بيشتر است. به صورت عمده در معادن توليد مي شوند ودر زمينه هاي مختلفي مورد استفاده قرار ميگيرند.

كاربردهاي سرباره يا خاك سرب:

خاک سرب با كيفيت بالا

سازه هاي ساختماني
توليد خازن هاي اسيد سرب
توليد آلياژهاي لحيم
توليد ساچمه و گلوله

سرباره يا خاك سرب با كيفيت

پرفروش ترين نوع سرباره، با كيفيت ترين آن مي باشد. اين محصولات درصد ناخالصي بالايي دارند و مقدار سرب آنها در سطح بالايي ميباشد.

سايت آنلاين خريد خاك سرب با كيفيت بالا

به دليل كاربردهاي زياد اين محصول، مشتريان زيادي در بازار براي اين محصولات وجود دارند. فروش اين محصول در ايران به صورت عمده مي باشد كه بنا به شرايط مشتري به صورت آنلاين يا مستقيم فروخته مي شود.

استان زنجان به دليل داشتن معادن بزرگ سرب از بزرگترين عرضه كنندگان اين محصول در ايران و خاورميانه است كه به صورت اينترنتي نيز اين محصولات به فروش مي رسند. فروش اينترنتي اين محصولات طبق جدولي است كه مشخصات زير در آن ارايه شده است:

وزن سرباره
عيار آن
نحوه ارسال

نحوه پرداخت وجه

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

قیمت سرباره سرب قم

قیمت سرباره سرب به موارد مختلفی از جمله نوع معدن بستگی دارد. سرباره سرب قم یکی از محصولات این حوزه است؛ که به روش های مختلف معامله شده و مورد مصرف قرار می گیرد.