گروه صنعتی رابین متال
خانه / شمش سرب / سایت آنلاین خرید انواع شمش سرب باکیفیت

سایت آنلاین خرید انواع شمش سرب باکیفیت

شمش سرب باکیفیت در انواع مختلف در بازار های ایرانی قابل خرید و فروش می باشد. سایت های آنلاین را شرکت های تولید کننده ایجاد می کنند تا بتوانند نیاز بازار ها را بر طرف نمایند.

سرب از نمونه سنگ های معدنی پر فروش در بازار ها است که این بازار های پر رونق را مدیون کارایی عالی است که در زمینه های مختلف دارا می باشد.

سرب از سری فلزاتی است که در طبیعت به فراوانی یافت می‌شود به علاوه این فلز مصارف گوناگونی نیز دارد و توسط آن وسایل مختلفی ساخته می‌شود. همچنین سرب در ساخت ابزار هایی مثل باتری ماشین استفاده می‌شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این فلز نرمی آن است که می‌توان آن را به راحتی به شکل دلخواه در آورد. فروشنده شمش سرب، سرب با کیفیت را در فروشگاه خود به فروش می‌رساند. اگر شما مایل به خرید شمش سرب می باشید می‌توانید آن را با قیمت مناسب و به طور عمده از ما خریداری کنید.

سایت آنلاین خرید انواع شمش سرب باکیفیت

آشنایی با فراورده های سرب

آشنایی با فراورده های سربکشور ایران از جمله کشور های معدن خیز بزرگ است که از این نعمت خدادادی بهره مند می باشند. معادن مورد نظر در انواع متفاوتی هستند که هر کدام از آن ها در منطقه خاصی وجود دارند. از نمونه این موارد معدن سرب است که در ابندا کوپ سنگ سرب را از معادن استخراج می کنند و در مرحله بعد برای تولید فراورده ها وارد شرکت های مختلفی می نمایند. در این شرکت ها فراورده متعددی به دست می آید که در ادامه مطلب به آن ها اشاره می کنیم:

  • شمش سرب
  • خاک سرب
  • کنسانتره سرب
  • کلوخه سرب
  • سرباره سرب

سرب یکی از فلزات واسطه در جدول تناوبی است که با نماد Pb نمایش داده می‌شود. این فلز تشعشعات هسته را از خود عبور نمی دهد و یک لایه ی ۹ میلیمتری از آن توان پرتوی گاما را به یک دوم کاهش می‌دهد‌. سرب در طبیعت به صورت کانی ای به نام گالن یافت می‌شود. عدد اتمی آن ۸۲ می باشد؛ در نتیجه جزء فلزات سنگین است. به علاوه سمی و چکش خوار است و در اثر ضریه شکل می‌پذیرد. این فلز نرم هنگامی که تازه تراشیده شده باشد به رنگ سفید مایل به آبی و براق است اما به مرور زمان در برابر هوا به رنگ خاکستری کدر در می آید.

این فلز یکی از پر‌کاربردترین فلزهاست که در زیر به برخی از آن ها اشاره می‌شود.

  • رنگدانه های موجود در لعاب سرامیک و وسایل تزیینی
  • ساختمان سازی و لوله های انتقال آب
  • باتری های اسید سرب
  • روکش کابل ها و اجزای الکترونیکی
  • شیشه CRT ها و شیشه های سربدار
  • در پشت بام ها به عنوان درزگیر
  • در بنزین به صورت تترا متیل سرب برای کاهش صدای موتور خودرو

خرید انواع شمش سرب باکیفیت

خرید انواع شمش سرب باکیفیتاز جمله فراورده های پر فروش از سنگ سرب در بازار های ایرانی شمش سرب است که توسط شرکت های تولیدی مختلفی برای فروش آماده می شود. محصولات مورد دنظر هر کدام از آن ها در سطح کیفی خاصی هستند که به همین سبب با قیمت های متفاوتی در دسترس بازار ها قرار می گیرد. در این جا می خواهیم جهت تکمیل اطلاعات روش های خرید انواع شمش سرب باکیفیت را بیان کنیم که به قرار زیر است:

  • خرید اینترنتی انواع شمش سرب
  • خرید سنتی انواع شمش سرب
  • خرید مستقیم انواع شمش سرب
  • خرید ویژه انواع شمش سرب

خرید اینترنتی شمش سرب باکیفیت از نظر کیفی گفتیم که شمش سرب در نمونه های مختلف با همدیگر تفاوت دارند که پر طرفدار ترین آن ها شمش سرب باکیفیت می باشد. از جمله روش های خرید شمش ها خرید اینترنتی است که در بازار ها با طرفداران زیادی مواجه می باشد. شرکت های تولیدی که خرید اینترنتی را ایجاد می کنند خدمات خاصی را ارائه می دهند که در ادامه به بیان شان مب پردازیم:

  • سایت آنلاین شمش سرب
  • فروشگاه اینترنتی شمش سرب
  • مراکز خرید اینترنتی شمش سرب
  • شرکت های پخش کننده آنلاین شمش سرب

سایت آنلاین شمش سرب در خرید اینترنتی شمش سرب باکیفیت شاهد وجود سایت های آنلاین هستیم که نقش بسیار مهمی را در معاملات ایفا می کند این سایت ها سبب می شوند افراد در زمانی کوتاه بتوانند نیاز های مشتریان را بر طرف کنند تا دیگر کمبودی در بازار ها احساس نشود.

شرکت های بزرگی در زمینه های خرید و فروش مواد معدنی شمش سرب و سایر فراورده های حاصل از آن در حال فعالیت است. متخصصان این شرکت ها پیوسته در تلاشند تا سرب با کیفیت و عیار بالا تولید و در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهند.

اگر شما مایل به خرید شمش سرب با کیفیت هستید می‌توانید سرب با کیفیت بالا را با قیمت مناسب و به طور عمده از ما خریداری کنید.

معرفی انواع مختلف شمش سرب

معرفی انواع مختلف شمش سربتولید سرب به دو روش هیدرو متالوژی و پیرو متالوژی می‌باشد که روش پیرو متالوژی رایج تر است.

این روش ۴ مرحله دارد که از قرار زیر می باشد:

  1. کلوخه سازی
  2. ذوب کردن
  3. تفاله گیری 
  4. پالایش

انواع مختلف سرب شامل، شمش سرب نرم، شمش سرب خشک، سرب به شکل ورق و به صورت مفتولی است. سرب، چگالی بالایی دارد و بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و مقاومت زیادی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد و این یکی از مزایای قابل توجه فلز سرب می‌باشد.

سرب فلزی سمی است که به بافت های عصبی آسیب رسانده و سبب بیماری های خونی و مغزی می شود. تماس طولانی با سرب عوارض زیادی دارد و موجب بیماری های کلیوی و دردهای شکمی می شود.

در ساخت لوله و مخازن آب، تهیه پوشش سقف ها، روکش کابل برق رسانی، شیشه سازی، مهمات و اسلحه سازی، پلاستیک سازی، باتری سازی، رنگ سازی، کبریت سازی، صنایع شیمیایی، آفت کش ها، سوخت اتومبیل، لاستیک سازی و مواد پرکننده دندان کاربرد دارد. 

سرب خشک حاوی مواد معدنی آنتیموان، کلسیم و قلع می باشد . به سرب خشک، فلز سفید یا آلیاژهای ذوب شدنی و اتصال دهنده نرم نیز گفته می شود. سرب نرم، همان سرب تصفیه شده خالص است. سرب ها به صورت ورق یا مفتولی و کاملا مطابق با سفارش مشتری آماده شده و توسط کارخانجات و شرکت های تولیدی در اختیار آنان قرار می گیرد. در صورت تمایل به خرید شمش سرب می‌توانید به فروشگاه های عرضه ی این محصول مراجعه کرده و شمش سرب را تهیه کنید.

تفاوت شمش سرب آلیاژی و خالص

تفاوت شمش سرب آلیاژی و خالصهمانطور که اشاره کردیم سرب مقاومت خوبی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد. اسیدها تاثیری به روی آن ندارند و در مقابل آن ها مقاوم است.

سرب حاوی مواد سمی است؛ بنا براین در هنگام استفاده از آن باید تمام نکات بهداشتی را رعایت کرد تا مشکلات مسمومیت با سرب پیش نیاید.

شمش سرب آلیاژی را تقریبا می توان با تمامی فلزات آلیاژ کرد، اما بعضی از فلزات هستند که به سختی با سرب آلیاژ می شوند. قلع یکی از فلزاتیست که خیلی راحت با سرب آلیاژ می شود و لحیم های نرمی را به وجود می آورد. مهم ترین آلیاژ سرب، آنتیموان است که به سرب خشک نیز معروف می باشد و به دلیل داشتن توانایی و قابلیت ریخته گری در تولید دستگیره درها، وسایل زینتی و غیره کاربرد دارند. شمش سرب خالص بسیار نرم است و به راحتی با یک انگشت خراشیده می شود و دارای انعطاف بالایی است. البته می توان با افزودن مقدار بسیار کمی مس یا آنتیموان، آن را تقویت نمود. نقطه ذوب سرب خالص در مقایسه با بیشتر فلزات بسیار کمتر است.

سرب خالص کاربرد های فراوانی دارد. به دلیل مقاومت در برابر خوردگی به عنوان محافظ برای کابل های زیر آب استفاده می شود. به علاوه سرب در جهت بهبود کیفیت روغنکاری به برنج و برنز اضافه می شود. در ساخت و تولید یاتاقان ها نیز کاربرد دارند. به عنوان عایق صدا در دیوارها، در کف و سقف ها مورد استفاده قرار می گیرد. از سرب ذوب شده جهت خنک کاری راکتورها استفاده می شود.

چگونگی تولید شمش سرب مرغوب

چگونگی تولید شمش سرب مرغوبدر کل، تولید شمش سرب مرغوب به دو روش سنتی و نوین انجام می شود. از آنجایی که انحلال ترکیبات سرب در حلال های مختلف کم می باشد، برای تولید سرب از روش خشک استفاده می شود و با توجه به این که در روش سنتی نیاز به سرمایه گذاری بالا است و همچنین باعث آلودگی زیاد می شود، این روش کم کم در حال منسوخ شدن است. 

در روش سنتی، کنسانتره سرب را در معرض حرارت قرار می دهند تا ترکیبات سولفوری از آن جدا شده و مواد فرار و ناپایدار از آن خارج شود. حال کنسانتره تصفیه شده به همراه کک و موادی که در ذوب نقش دارند، وارد کوره می شوند و در اثر دمش و حرارت گاز های تشکیل شده، موجب تبدیل ترکیبات مختلف سرب به سرب خالص می شود. سپس سرب وارد فاز مذاب شده و ناخالصی های جدا شده آن به سرباره میروند. در مرحله تصفیه، جهت افزایش عیار ناخالصی هایی مانند مس، نقره، کادمیوم و روی حذف می شوند. 

در روش جدید برخلاف روش کوره، استخراج سرب در یک مرحله صورت می گیرد و نیازی به تصفیه جداگانه سرب نیست. سرب تولید شده به منظور افزایش عیار بایستی تحت عملیات تصفیه قرار بگیرد. 

فروشنده انواع شمش سرب باکیفیت در ایران

فروشنده انواع شمش سرب باکیفیت در ایران سرب یکی از فلزات پرمصرف توسط انسان شناخته می شود که بعد از آهن و آلومینیوم در بسیاری از ساختمان ها می توان آثار آن را به خوبی مشاهده نمود.
البته نباید فراموش کرد که حتی اکسید های سرب نیز بسیار اهمیت دارند و در رنگ سازی از آن ها استفاده می شود که این موضوع نشان دهنده کاربرد های فراوان  این فلز است.
سرب دارای چگالی بسیار بالایی است که این موضوع باعث شده از آن در دیواره نیروگاه ها و راکتور اتمی کمک بگیرند و نقش بسیار مهمی در کنترل پرتو های رادیواکتیو دارد.

انواع سرب باکیفیت در ایران تولید شده و به بازار های فروش عرضه می‌شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

صادرات عمده شمش سرب خشک

صادرات عمده شمش سرب خشک برای صادر کنندگان انواع فلزات آهنی و غیر آهنی از جایگاه خاص و مهمی برخوردار می باشد. صادرات این فلزات می تواند به دسترسی بازار های خارجی