گروه صنعتی رابین متال
خانه / سنگ سرب / سایت آنلاین خرید سنگ سرب بدون واسطه

سایت آنلاین خرید سنگ سرب بدون واسطه

خرید سنگ سرب بدون واسطه روش های مختلفی دارد. جهت خرید سنگ سرب کاملا بدون واسطه و مستقیم می توانید از سایت های آنلاین خرید سنگ سرب استفاده کنید.

از آنجایی که همه می دانیم، سرب یکی از انواع فلزات است و قادر به جلوگیری از عبور تشعشعات هسته ای می باشد. این فلز در طبیعت به شکل کانی قابل دسترسی است. سرب عنصریست سنگین، سمی وچکش خوار، که رنگ آن خاکستری مایل به آبی می باشدو اما در معرض هوا به سرعت تبدیل به رنگ تیره می شود و همچنین در برابر پوسیدگی از مقاومت بالایی برخوردار است.

شیوه سخت نمودن سرب

خرید سنگ سرب بدون واسطه

فلز سرب بشدت نرم و انعطاف پذیر می باشد. به همین علت با افزودن مقادیر بسیار پایینی از آننتیموان یا سایر فلزات به فلز سرب می توان آن را سخت نمود.

کاربردهای سرب

سازه های ساختمانی
رنگدانه های استفاده شده در سرامیک ها
وسیله های زینتی
باتری های اسید سرب
شیرهای سرب دار

این فلز بیشترین میزان کاربرد را پس فلزاتی مانند، آهن، آلومینیوم، مس و روی دارد. درایام قدیم، از فلز سرب جهت اتصالات سربی در لوله های آب آشامیدنی استفاده می شد.

هشدارهای فلز سرب

همانطور که گفتیم، فلز سرب فلزیست کاملا سمی و خطرناک که می تواند به پیوند های عصبی آسیب جدی برساند و همچنین سبب بیماری های خونی و مغزی شود.

تماس و نزدیکی بیش از حد به این فلز سبب بیماری های کلیوی می شود.

بزرگترین معدن سرب در ایران

خرید سنگ سرب بدون واسطه

از بزرگ ترین معادن تولید سرب در ایران می توان به معدن سرب انگوران و همینطور معدن سرب در ورودی شهر مهدی آباد اشاره کرد. پس از اتمام دخایر معدن انگوران، معدن مهدی آباد جایگزین کاملا مناسبی می باشد.

جداسازی

بیش از نیمی از فلز سرب که این روز ها مورد استفاده همگان قرار میگیرد بازیافت است. سنگ های معدن توسط انفجار جدا می شوند و آن ها را خرد می کنند و سپس روی زمین قرار میدهند. پس از این فرایند، سنگ معدن تحت تاثیر و فشار یک فرایند شناورسازی، سرب و سایر مواد معدنی را از پسماندهای سنگ معدن جدا می کنند.

ضایعات، به هر نوع فلزی می گویند که دیگر کاربرد و قابلیتی نداشته باشد. و هرکدام با توجه به نوع کاربرد، عیارو نوع آلیاژی که در آنها به کاررفته قیمت های گوناگونی دارند.

خرید سنگ سرب بدون واسطه

خرید و فروش سنگ سرب در روش های گوناگونی انجام می شود. اما راحت ترین و بهترین نوع خرید سنگ سرب بدون واسطه ، خرید اینترنتی می باشد.

قیمت سنگ سرب در بازار های مختلف، با هم کاملا فرق می کنند؛ پس بهتر است از سایت های اینترنتی که در آن سنگ سرب را با قیمت ارزان تری ارائه می دهند، خرید کنید.

شما می توانید با مراجعه به سایت های آنلاین فروش سنگ سرب، باکیفیت ترین و عالی ترین نوع سنگ سرب را همراه با مشاوره های خرید دریافت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

سنگ سرب

در این مقاله، به بررسی سنگ سرب، یکی از مهمترین مواد معدنی استخراج شده از …