گروه صنعتی رابین متال
خانه / کنسانتره روی / سایت انلاین خرید کنسانتره روی با تخفیف

سایت انلاین خرید کنسانتره روی با تخفیف

خرید کنسانتره روی با قیمت مناسب و تخفیف را دارید، بهترین راه ان خرید انلاین از طریق وب سایت های خرید و فروش اینترنتی ان است. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه این مقاله را انتها مطالعه کنید.

کنسانتره روی چیست

خرید کنسانتره روی

یک سری فرایندهای مخصوص بر روی مواد معدنی صورت می گیرد، که طی انها کنسانتره روی تولید می گردد. سپس میزان عیار، نوع مواد موجود و کانی های ان مشخص می شود.مواد تشکیل دهنده ان شامل:

گوگرد
اهن
سرب
نقره

هر یک به میزانی مشخص هستند. قبل از اینکه فلز روی تولید گردد، گوگرد موجود در ان راجداسازی می کنند. این عملیات از طریق تسویه کردن صورت می گیرد.

همچنین این ماده را از کیک های قدیمی و به جای مانده از چند سال گذشته، که حاوی چند درصد روی و مقادیر ناچیزی اسید سولفوریک و کربنات سدیم هستند، تولید می کنند. در مواردی نیز، این ماده معدنی در کارخانجات فلوتاسیون، از استخراج خاک سولفوره از معادن تولید می گردد.

در حال حاضر میزان مصرف کنسانتره روی در داخل کشور ما چندان زیاد نیست و موارداستفاده کمی دارد. به همین دلیل بیشتر حجم تولیدی ان وارد عرصه صادراتی می گردد و به سایر کشورهای دنیا عرضه می شود. در حال حاضر میزان ظرفیت تولید این ماده در ایران، روزانه بیست و پنج تن می باشد.

مرکز اصلی تولید کنسانتره روی ایران

استان سمنان، یکی از مراکز عمده تولید کنسانتره روی در کشور می باشد و از این راه توانسته است میزان زیادی درامد ارزی و سود برای کشور جذب نماید. این ماده معدنی یکی از فراورده های فلز روی است که در این استان، با کیفیت و مرغوبیت بالایی تولید می گردد.

کاربردهای فلز روی

فلز روی یکی از فلزهای بسیار پر کاربرد و مفید در صنایع و زمینه های متعدد است. یکی از این زمینه ها، فعالیت های کشاورزی می باشد. اگر روی به میزان کافی به گیاهان نرسد، رشد انها کامل نخواهد بود. این ماده میزان عملیات فتوسنتز و غذا سازی گیاه را افزایش می دهد و پروتئین های گیاهی برای رشد بهتر و بیشتر ان تولید می نماید.

روش های خرید کنسانتره روی

خرید کنسانتره روی

کنسانتره روی که یک محصول معدنی و از فراورده های روی می باشد را می توان از کارخانجات تولیدی ان به شکل مستقیم خریداری نمود. یا می توان ان را از مراکز معتبر پخش ان در سراسر کشور تهیه کرد. اما اسان ترین و سریع ترین راه، استفاده از وب سایت های خرید انلاین کنسانتره روی می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

قیمت کنسانتره سرب و روی مرغوب در بازار ایران

قیمت کنسانتره سرب و روی مرغوب در بازار ایران متفاوت بوده که در ادامه به آن پرداخته شده است. این محصولات به عنوان ماده اولیه در بسیاری از صنایع به مصرف رسانده می