گروه صنعتی رابین متال
خانه / کنسانتره سرب / صادرات کنسانتره سرب سولفوره گالن

صادرات کنسانتره سرب سولفوره گالن

صادرات کنسانتره سرب سولفوره گالن، می تواند باعث رشد اقتصادی کشور شود. ایران بیش از میزان نیاز داخل تولید می کند و می تواند با صادرات، ارز آوری خوبی ایجاد کند.  می توان از کنسانتره و شمش تولیدی کارخانه ها، برای صادرات استفاده کرد.

با توجه به کانسار های موجود در ایران و معادن مختلف، می توان از سرب و روی استخراجی این معادن بیشترین استفاده را برد. بیشتر سرب معادن ایران به صورت سولفوره یا همان گالن هستند. هرچه عیار سرب تولیدی بیشتر باشد، قیمت فروش آن نیز بیشتر است.

صادرات کنسانتره سرب سولفوره

صادرات کنسانتره سرب سولفوره

در حال حاضر کارخانه های ایران در حدود سه یا چهار برابر بیشتر از میزان مصرف داخل، تولید می کنند. با توجه به این که تولیدشان با استاندارد های جهانی مطابقت دارد، می توانند بخشی از آن را به کشور های دیگر صادر کنند. یکی از کشور هایی که سرب سولفوره را خواهان است، کشور چین می باشد. در این کشور، کنسانتره صادراتی تبدیل به شمش سرب می شود و با قیمت بیشتری به کشور های دیگر فروخته می شود.

صادرات کنسانتره سرب سولفوره

کاربرد سرب و آلیاژ های مربوط به آن

  • استفاده در صنایع شیمیایی
  • باطری سازی
  • ساخت انواع گلوله
  • جلوگیری از اشعهY در فیزیک هسته ای
  • در آلیاژ های یاتاقان و لحیم

صادرات کنسانتره سرب سولفوره

باید دقت داشت که سرب و ترکیبات آن سمی می باشد و از تماس با پوست و مواد غذایی جدا جلوگیری شود.

از مهمترین انواع سنگ سرب در طبیعت می توان به سولفور سرب اشاره کردکه تقریبا ۸۶ درصد سرب دارد. برای به دست آوردن سرب، ابتدا سنگ سرب را خرد و به قطعات کوچک تقسیم می کنند و بعد از تغلیظ در کوره برشته می کنند. بعد آن را در کوره ی تنوره ای احیا می کنند. در این مرحله سرب خام با درجه خلوص ۹۰ درصد حاصل می شود. با تصفیه سرب خام، سرب با درجه خلوص ۹۹/۹۴ به دست می آید.

با توجه به این که ایران پنجمین دارنده ذخایر سرب و روی جهان است، باید بیشتر در صادرات و تولید جهانی نقش داشته باشد. با وجود کارخانه های فرآوری در داخل و رعایت استاندارد های جهانی، ایران می تواند صادرات کنسانتره سرب سولفوره، شمش سرب و روی و … به کشور های مختلف انجام دهد.

صادرات کنسانتره سرب سولفوره

علت استفاده از سرب

  • فراوانی آن در طبیعت
  • تهیه و تولید آسان سرب
  • انعطاف پذیری این فلز
  • چکش خواری مناسب
  • پالایش آسان و راحت

به علت ایجاد قوانین محیط زیستی، استفاده از سرب به طور قابل ملاحظه ای پایین آمده است. استفاده از این محصول، در بنزین، رنگ، سیستم های آبرسانی، تولید محصولات آرایشی و اتصلات لوله ها، کاهش یافته است و در برخی موارد حذف شده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

فروش کنسانتره سرب درجه یک زیر قیمت بازار

فروش کنسانتره سرب درجه یک زیر قیمت بازار توسط تولید کننده، نمایندگی، و مرکز فروش، انجام می شود. علاوه بر این ها بسیاری از فروشندگان که محصول خود را مستقیم و بدو