گروه صنعتی رابین متال
خانه / باطری / عرضه باطری های کهنه مرغوب

عرضه باطری های کهنه مرغوب

عرضه باطری های کهنه با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب از طریق نمایندگی های فروش انواع باطری ایرانی و خارجی در حال انجام می باشد.

امروزه خرید و فروش باطری های کهنه به دلایل مختلفی در سراسر کشور رایج شده است.

باتری های فرسوده و کهنه در سراسر کشور و جمع آوری به موقع این محصولات باعث می شود که محیط زیست از آسیب‌های ناشی از فلزات سنگین موجود در تولید این نوع باطری ها در امان باشد.

همچنین نشت اسید ضایعات باطری و بافت های فرسوده می توانند به محیط زیست آسیب های جدی وارد کند و جمع آوری به موقع این نوع محصولات و بازیافت و تولید دوباره آنها می‌تواند به محیط زیست بیشترین کمک را نمایند.

خرید باطری های کهنه در سراسر کشور

عرضه باطری های کهنه

وجود کارگاه ها و کارخانه های تولیدی و همچنین تعمیرگاه های مختلفی که در سراسر کشور وجود دارند در زمینه خرید انواع باطری های کهنه در سراسر ایران در حال فعالیت هستند.

روش های فروش باطری های کهنه بسیار زیاد است که می توانیم آن ها را در دسته های زیر تقسیم بندی کنیم:

  • فروش اینترنتی
  • فروش حضوری به ضایعاتی ها
  • فروش حضوری به نمایندگی های مجاز با قیمت مناسب

خرید باطری کهنه با قیمت مناسب می‌تواند به جمع آوری به موقع این محصولات در سراسر کشور کمک شایانی نماید.

خرید باطری های کهنه توسط شرکت ها و کارخانه های تولید باطری های مختلف انجام می‌شود زیرا در مواردی این نوع باطری ها قابل بازیافت هستند و از این رو می توانند در حفظ محیط زیست بیشترین کمک را داشته باشند.

عرضه باطری های کهنه

عرضه باطری های کهنه

باطری یک قطعه الکتریکی مورد استفاده در اکثر خودروها می باشد. از این رو این قطعه باید به صورت بازیافتی مورد استفاده قرار گیرد و گرنه زباله آن می تواند آسیب های جدی را به محیط زیست وارد نماید.

عرضه باطری های کهنه به کارگاه ها و کارخانه های مرتبط در این زمینه می‌تواند هم در زمینه فروش باطری های نو با قیمت مناسب کمک نماید و هم می‌تواند در زمینه حفظ محیط زیست بیشترین کارایی را داشته باشد. قیمت فروش باطری های کهنه همانطور که می دانید باطری های مورد استفاده در خودروها در وزن ها و آمپر های مختلفی در بازار موجود می باشند از این رو قیمت فروش این محصولات با یکدیگر بسیار متفاوت است.

باطری های کهنه با قیمت‌های پایین‌تر ی خریداری می‌شوند و با روش ها و فرایندهای مختلفی مورد بازیافت قرار می‌گیرند و در مرحله بعد با قیمت مناسب وارد عرصه فروش می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

سایت خرید انواع باطری

سایت خرید انواع باطری به صورت عمده

سایت خرید انواع باطری مانند وبسایت حاضر این امکان را برای مشتری و خریدار فراهم …