گروه صنعتی رابین متال
خانه / خاک روی / قیمت خاک معدنی روی در نمایندگی های فروش

قیمت خاک معدنی روی در نمایندگی های فروش

خاک روی ترکیب اصلی تولید فلز روی می باشد. این ترکیب دارای درصدی از فلز روی است که تولید کنندگان فلز روی طی مراحل شیمیایی درصد زیادی از روی موجود در خاک را جدا کرده و به شمش روی تبدیل می کنند و پسماند های آن که درصد کمتری فلز روی دارند در کارخانه ها و کارگاه های کوچک تر مورد استفاده قرار می گیرند. خاک روی پس از استخراج از معادن به کارخانجات تولید کنسانتره روی منتقل می شود. برای دریافت قیمت خاک معدنی روی می توان به کارخانه ها و کارگاه های مربوطه مراجعه کرد.

قیمت خاک معدنی روی در نمایندگی های فروش

خاک معدنی روی چیست و چه کاربردی دارد؟

خاک معدنی روی چیست و چه کاربردی دارد؟خاک معدنی روی خاکی است که از درصد بالایی از فلز روی برخوردار می باشد. خاک معدنی روی معمولا رنگ روشنی دارد و در استان های مختلف ایران می توان آن را یافت. از خاک روی مرغوب در صنایع مختلف استفاده می شود که ما به چند نمونه از آن اشاره می کنیم:

  • ساخت قرص زینک
  • استفاده در آبکاری صنعتی
  • تولید بوگیر
  • محافظت از چوب
  • جلوگیری و محافظت از تحریکات پوستی

برای اطلاع کامل تر درباره کاربرد های خاک روی و معادن خاک روی می توانید به سایت های اینترنتی مراجعه کنید.

معرفی برترین تولید کننده خاک معدنی روی در ایران

معرفی برترین تولید کننده خاک معدنی روی در ایرانکارخانجات و کارگاه های زیادی در زمینه تولید خاک معدنی روی در ایران فعالیت می کنند. این کارخانجات و کارگاه ها خاک معدنی روی را از معادن برداشت سنگ و خاک روی دریافت کرد و به تولید و فرآوری آن می پردازند. برای اطلاع از معرفی برترین تولید کننده خاک معدنی روی می توان به سایت های اینترنتی مراجعه کرد. 

قیمت روز هر واحد خاک معدنی روی در بازار

قیمت روز هر واحد خاک معدنی روی در بازارقیمت روز هر واحد خاک معدنی روی در بازار به عواملی بستگی دارد که ازجمله این عوامل ناخالصی های موجود در خاک روی است که این ناخالصی ها تأثیر مستقیم بر قیمت خاک روی دارد که در زیر به چند نمونه از این ناخالصی ها اشاره می کنیم:

  • منیزیم
  • کادمیم
  • مس
  • آهن
  • و….

برای اطلاع از قیمت هر کیلو روی و همچنین قیمت سنگ روی می توان به معادن روی و کارخانه ها و کارگاه های فروش سنگ معدن روی مراجعه کرد و یا ازطریق سایت های اینترنتی و تماس با کارشناسان این سایت های آنلاین می توان قیمت روز این محصولات را دریابیم.

خریداران عمده خاک معدنی روی در تهران

خریداران عمده خاک معدنی روی در تهرانخریداران عمده خاک معدنی روی در تهران و دیگر شهرستان ها کارگاه ها و کارخانجات تولید فلز روی و فرآورده های آن هستند. با توجه به اینکه خاک روی بر اساس عیار به سه دسته کم عیار، متوسط عیار و عیار بالا تقسیم می شود این کارگاه ها و کارخانجات این محصول را با در نظر گرفتن عیار آن خرید و فروش می کنند. همچنین برای خرید خاک معدنی روی می توان از طریق سایت های اینترنتی آنلاین اقدام کرد و با پرسش از کارشناسان از کیفیت خاک مطلع شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

واردات خاک روی از ترکیه

واردات خاک روی از ترکیه به ایران در سطح عمده می باشد. این شیوه معاملاتی زمانی انجام می شود که در معادن ما کمبود این مواد معدنی باشد که شرکت های بازرگانی در این

دیدگاهتان را بنویسید