گروه صنعتی رابین متال
خانه / خاک روی / قیمت سرباره روی تهران

قیمت سرباره روی تهران

قیمت سرباره روی با عیار بالا در تهران نسبت به سایر شهرها  دارای بازار فروش مناسب تر می باشد. برای تهیه و خرید سرباره روی در مقادیر بالا می توانید به نمایندگی اصلی تهران مراجعه کنید.

فلز روی که به زینک نیز معروف می باشد. در جدول مندلیف با علامت اختصاری Zn معرفی می گردد و عدد اتمی ۳۰ است. این فلز به عنوان یکی از فلزات پرمصرف شناخته شده و چهارمین فلز پرکاربرد می باشد.

رومی ها با تبحر و ابتکاری که در ساخت وسایل مختلف بدست اورده بودند از این فلز در ضرب سکه بهره بردند. در طبیعت دو فلز روی و سرب بیشتر همراه هم یافت می شوند.

استخراج این فلز اولین بار هزاران سال پیش از میلاد مسیح در کشور های هند و چین صورت گرفت و این کشور ها در استخراج این فلز پر کاربرد پیش گام بوده اند. این فلز کاربرد های فراوانی دارد.

  • تولید آلیاژ برنج
  • تولید آلیاژ مس
  • آبکاری آهن
  • آبکاری مس
  • آبکاری طلا
  • و..

نیز استفاده می گردد. قیمت سرباره روی در نمایندگی های تهران روزانه اعلام می گردد. جهت استفاده از این محصول ارزشمند برای صنایع مختلف می توانید به این مرکز مراجعه و از فلزات گرانبهای استخراج شده در کشور استفاده نمایید.

قیمت سرباره روی

خواص سرباره روی

قدمت استفاده انسان از این فلز به ۵۰۰۰ سال پیش می رسد که در کارهای هنری برنزی استفاده گردیده است. فلز روی بمدت ۲۰۰۰ سال بعنوان یکی از اجزا آلیاز برنج در کشورهای اروپایی و اسیایی بکار برده شده است.

خاصیت سرباره روی باعث شده است که از این نوع فلز در صنایع مختلف به صورت گسترده استفاده شود از ویژگی های بارز این فلز می توان به موارد زیر اشاره نمود که شامل:

  • مقاومت فلز روی
  • مقاومت زنگ زدگی
  • مقاومت در خوردگی
  • مقاومت در اکسیداسیون

موجب شده تا در صنعت خودروسازی نیز بطور وسیعی بکار گرفته شود. فروش سرباره روی در تهران به صورت گسترده صورت می پذیرد. قیمت این محصول با عیار متغییر در این مرکز موجود می باشد.

قیمت سرباره روی

 مراحل اکتشاف فلز روی

با توجه به همراه بودن فلز روی با فلز سرب در طبیعت و معادن مراحل اکتشاف این دو یکسان بوده و به همراه هم استخراج می گردد.

مراحل اکتشاف این فلز دارای مراحل زیر می باشد:

  • اکتشاف مقدماتی
  • اکتشاف تفصیلی
  • مشخص نمودن هدف
  • اکتشاف بر پایه معدن

هر کدام از این مراحل دارای ویژگی ها و قواعد مشخصی جهت استخراج می باشد که در حین اکتشاف باید آنها را مد نظر قرار داد.

این فلز در طبیعت بصورت رگه هایی از گسل های زمین شناسی وجود دارد که بصورت سنگ از معادن استخراج می شود و پس از فراوری آماده استفاده در صنایع مختلف می شود.

قیمت سرباره روی

قیمت سرباره روی

حین عملیات ذوب فلز روی در داخل کوره بر روی فلز مذاب مقداری سرباره که به ان خاک سرباره نیز گفته می شود جمع می شود که این سرباره پس از سرد شدن کوره بیرون اورده می شود.

پس از این عملیات با توجه به وجود مقدار قابل توجهی از مذاب داخل این سرباره فرایند الک کردن را بر روی ان انجام می دهند تا مذاب کاملا از خاک جدا شود.

خاک جدا شده را که همان خاک سرباره می باشد دارای درصد زیادی روی می باشد که این خاک سرباره دارای ارزش افزوده می باشد و می توان ان را در بازار عرضه نمود.

خاک سرباره را در کیسه های مخصوص و با وزن های یک الی نیم تنی ریخته و به بازار مصرف جهت فروش ارائه می دهند.

در تهران نیز مراکزی جهت عرضه و فروش سرباره روی وجود دارد که می توان از طریق این مراکز نسبت به قیمت سرباره روی اطلاع پیدا کنید و با آگاهی کامل این فلز ارزشمند را خریداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

واردات خاک روی از ترکیه

واردات خاک روی از ترکیه به ایران در سطح عمده می باشد. این شیوه معاملاتی زمانی انجام می شود که در معادن ما کمبود این مواد معدنی باشد که شرکت های بازرگانی در این