گروه صنعتی رابین متال
خانه / سنگ روی / قیمت هر تن سنگ روی در کارخانه های تولید کننده

قیمت هر تن سنگ روی در کارخانه های تولید کننده

قیمت هر تن سنگ روی عمده در کارخانه های تولید کننده، کمتر از مراکز فروش در سطح بازار می باشد. بیشتر خریداران جهت تهیه عمده این محصول به نمایندگی های این محصول مراجعه می کنند. این نمایندگی ها برای خریداران متعددی ارسال رایگان را در نظر می گیرد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

خرید سنگ روی به صورت عمده برای مصرف کنندگان و خریداران عمده ای از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر بوده و این روش خرید، کار را برای آنان راحت تر کرده است. بسیاری از خریداران و مصرف کنندگان عمده ای برای خرید، همواره به دنبال کارخانه جات و شرکت هایی هستند که از عمده فروشان این نوع محصول با قیمت های استثنائی هستند.

قیمت هر تن سنگ روی در کارخانه های تولید کننده

فروش سنگ روی فله با ارازن ترین قیمت

فروش سنگ روی فله با ارازن ترین قیمتبرای اطلاع از قیمت جهانی روی می توان به سایت های فروش این محصول مراجعه کرد. در این سایت ها علاوه بر معرفی و کارایی محصولات، قیمت های به روز این محصولات را در معرض دید عموم قرار می دهند.

سنگ روی برای کاربردهای مختلف تولید شده و در صنایع، بسیار از آن استفاده می شود. بستگی به کیفیت سنگ روی قیمت نهایی آن مشخص می شود. 

فروش این محصول به صورت فله ای با ارزان ترین قیمت ممکن توسط برخی از کارخانه های تولید صورت می گیرد. اگرچه این نوع سنگ قیمت مناسبی دارد و به راحتی می توان آن را سفارش و خریداری کرد.

برای خرید عمده با ارزان ترین قیمت ممکن، راه و روش های مختلفی وجود دارد. هم می توان به صورت حضوری به کارخانه ها مراجعه کرد و هم به صورت غیرحضوری از طریق اینترنتی با آنان در ارتباط بوده و محصول موردنظر خود را با قیمت مناسب و ارزان تر تهیه کرد.

امروزه با توجه به مصرف فوق ابلعاد بالای این محصول در صنایع مختلف، فروش آن نیز بالا رفته است و در تهیه بسیاری از لوازم در کارخانه ها از آن استفاده می شود. از اینرو می توان گفت وجود این نوع فلز نقش بسیار مهمی را در صنعت دارد و به عنوان یکی از مواد اولیه در ساخت و تولید در کارخانه ها از آن یاد می شود.

خریدار عمده سنگ روی به صورت تنی

خریدار عمده سنگ روی به صورت تنیاستخراج کنندگان سنگ روی جهت افزایش در عرضه و تقاضای محصولات خود، نمایندگی هایی را در سراسر کشور دایر کرده اند تا با پرسنل های حرفه ای و دارای روابط عمومی بالا، خریداران بیشتری را جذب و به رقابت در این بازار بپردازند.

بسیاری از نمایندگی ها برای مشتریان شهرستانی، شرایط فروش ویژه ای را در نظر می گیرند. در این شرایط ارسال رایگان نیز برای آنان گنجانده شده است که مورد استقبال عموم افراد قرار گرفته است.

آنان به فکر فروش بهتر و تولید بیشتر و در نهایت رسیدن به سوددهی بالاتر محصولات تولیدی خود هستند. این یکی از هدف های استخراج کنندگان سنگ روی معدنی می باشد.

خریداران عمده سنگ معدنی روی به روش تنی، خود از عرضه کنندگان مستقیم و غیر مستقیم ابن محصول به بازارهای جهانی هستند و آن را به کشورهای متقاضی بنا به درخواست و سفارش آنها ارسال می کنند. آنان به فکر فروش بیشتر و بهتر هستند تا خود نیز به سوددهی بالایی برسند. بنابراین راه های خرید ارزان قیمت را یافته و به کار می گیرند.

قیمت هر تن سنگ روی درب کاخانه

قیمت هر تن سنگ روی درب کاخانهاستخراج کنندگان این محصول علاوه بر تامین نیاز کشور، به صادرات این سنگ ها به درجه خلوص متفاوت به کشور های خارجی نیز مبادرت دارند. عموما کیفیت های بالا در اولویت این امر می باشند.

وارد کنندکان این نوع سنگ کشورهایی از قبیل روسیه و افغانستان و ارمنستان و کشورهایی دیگر هستند که کیفیت و درجه خلوص سنگ ها انتخاب اول آنهاست. اگرچه آنها در پی کسب اطلاع از قیمت هر تن سنگ روی به قیمت درب کارخانه ای هستند و قیمت ها نقش اساسی را در خرید و فروش و انتخاب آنها ایفا می کنند. مسلما برای خرید سنگ هایی با کیفیت بالا بایستی مبالغ بیشتری را بپردازند.

با همه این تفاسیر قیمت هر تن سنگ روی توسط تولیدکنندگان در کارخانه‌ها تنظیم و در بازارهای جهانی اعلام می شود. قیمت های اعلام شده به صورت لیست، آماده و در اختیار خریداران و مشتریان عمده ای قرار می گیرد. اگرچه این قیمت ها ثابت نیستند و دائما به روزرسانی می شوند.

لیست کاخانه های تولید کننده سنگ روی در ایران

لیست کاخانه های تولید کننده سنگ روی در ایرانقیمت سنگ روی عمده بستگی به نوع درجه خلوص این ماده معدنی پس از استخراج از معادن دارد.

سنگ روی در ایران توسط معادن بسیار زیادی در سراسر ایران فرآوری شده و سپس به کارخانه ها روانه می شود.

کارخانه جات تولید کننده بسیاری در ایران مشغول به فعالیت هستند و به استخراج روی از معادن می پردازند و علاوه بر تامین بازار داخلی آن را به سایر کشورها نیز صادر می کنند.

با توجه به اینکه ایران یکی از کشورهای غنی از معادن می باشد، به میزان بالایی این نوع سنگ را استخراج شده و برای مصارف گوناگون در اختیار خریداران قرار می دهد.

لیست کارخانه جات تولیدی بسیار زیاد است و از طرق مختلف در اختیار خریداران عمده ای قرار می گیرد تا با اطلاع از محل تولید سنگ های روی، بتوانند به راحتی به این محصول دسترسی پیدا کنند.

کارخانه ها و نیز شرکت های تولید کننده در کیفیت های مختلف و نیز برندهای مختلف، بسته بندی کرده و روانه بازار می کنند.

چگونگی تولید و فرآوری سنگ روی

چگونگی تولید و فرآوری سنگ رویایران که به جایگاه ویژه ای در تولید سنگ روی رسیده است، در مرحله تولید و فرآوری دقت لازم را داشته تا با بهترین کارایی عمل فرآوری سنگ انجام شود.

اگرچه استخراج سنگ ها همراه با هزینه های بالایی است اما سعی بر آن است که بتوانند با کمترین هزینه کارایی بهتری را از استخراج داشته باشند. 

برای استخراج بعد از عمل سنگ شکنی به وسیله سیالات سنگین وزن، سنگ های باطله را از سنگ های با عیار بالا جدا کرده و تکه سنگ های بزرگ را استخراج می کنند تا در کارخانه ها آن را به سنگ های کوچکتر برش دهند.

فرآوری سنگ روی همراه با دشواری های بسیاری است که استخراج کنندگان از پس آن برآمده و به وسیله چکش های برقی بزرگ، سنگ ها را برش داده و استخراج می کنند. همچنین به روش دستی نیز این کار انجام می شود و سپس به مرحله الکترولیز در کارخانه ها می رسد.

اهمیت خالص سازی سنگ روی

اهمیت خالص سازی سنگ رویسنگ روی که دارای درصدی از ناخالصی ها مانند منیزیم و مس و ث

قلع و آهن و منگنز و کبالت و دیگر فلزها می باشد بایستی به صورت خالص درآمده و مورد استفاده قرار گیرد. سنگ روی خالص خود قیمت متفاوتی دارد که به سه دسته از نظر میزان روی موجود در آن، به کم عیار و عیار متوسط و عیار بالا تقسیم بندی می شود و در صنایع مختلف به کار گرفته می شود.

سنگ روی خالص یکی از سنگ های طبیعی است که از معادن به دست می آید و اهمیت فراوانی دارد.

از کاربردهای آن می توان گفت برای کبریت، سیمان ساختمان ها، ساخت قوطی خمیردندان، انواع لوازم لاستیکی و پلاستیکی، در صنعت خودرو سازی، لحیم کاری، تولید برنز و برنج، ساخت ظروف آشپزخانه، ساخت ظروف سفالی و بسیاری از موارد دیگر می باشد.

با توجه به کاربردهایی که از آنها نام برده شد می توان به اهمیت خالص سازی سنگ روی پی برد. 

عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت سنگ روی

عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت سنگ رویقیمت سنگ روی بر اساس چه معیارها و فاکتورهایی تعیین می شود؟ عوامل تاثیرگذار بر قیمت ها کدامند که باعث بالا یا پایین رفتن نرخ سنگ روی می شود؟

قیمت سنگ روی از دیرباز همواره مورد توجه فروشندگان و خریداران سنگ روی واقع شده است و اکنون نیز به عنوان یک اصل مهم شناخته شده و با آن می توان عیار سنگ را تخمین زد. همچنین این قیمت ها بستگی به عوامل مختلفی دارد که در اینجا به شرح آن خواهیم پرداخت.

از آن جمله می توان به نوع برند، نوع سنگ، نوع بسته بندی، معدن استخراج شده، نوع مصرف و عوامل دیگری اشاره کرد.

همچنین برای خرید و فروش، خریداران عمده ای در بازار داخلی و بین المللی نیاز به قیمت های روز دارند که این قیمت ها خود تحت تاثیر عواملی دیگری به جز موارد گفته شده در بالا، چون مسائل اقتصادی و نوسانات ارز در کشور هستند. با بالا رفتن قیمت ارز در کشور قیمت ها نیز دستخوش تغییراتی خواهند شد.

راهنمای خرید سنگ معدنی روی

راهنمای خرید سنگ معدنی رویهنگام خرید سنگ معدنی روی بایستی به کیفیت و درجه خلوص و معدن استخراج شده و عوامل دیگری اهمیت داده شود. این موارد شما را به خرید راحت تر و نیز خرید مطمئن راهنمایی خواهد کرد.

هنگامی که قصد خرید سنگ معدنی روی مرغوب و درجه یک را دارید بایستی یک سری اطلاعات لازم و کافی در زمینه تشخیص سنگ معدنی با کیفیت و خالص را داشته باشید تا بتوانید آن را درست انتخاب کنید. همانطور که گفته شد بهتر است آن را از مراکز معتبر و مطمئن که به فروش سنگ های با کیفیت می پردازند، خریداری نمود.

کیفیت در درجه اول انتخاب می باشد.هرچه کیفیت بالاتر داشته‌ باشد و درصد خلوص بالایی داشته باشد، قیمت بالاتری نیر خواهد داشت و این یک اصل اساسی در خرید است که ممکن است مورد توجه قرار نگیرد.

پس از تکمیل اطلاعات لازم و راهنمایی های لازم در زمینه خرید این محصول، می توانید به یکی از روش های خرید که اشاره شد آن را سفارش داده و خریداری نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

قیمت سنگ معدنی روی در شرکت های تولید کننده

قیمت سنگ معدنی روی در شرکت های تولید کننده تنظیم و در دسترس فروشندگان و مصرف کنندگان قرار می گیرد. این محصول در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. در اد

دیدگاهتان را بنویسید