گروه صنعتی رابین متال
خانه / باطری / قیمت هر کیلو داغی باطری خودرو همدان

قیمت هر کیلو داغی باطری خودرو همدان

قیمت هر کیلو داغی باطری خودرو همدان را می توانید از نمایندگی های مجاز که به این منظور طراحی و راه اندازی شده اند در خواست کنید. بیشترین اطلاعاتی که می خواهید را از این طریق بدست خواهید آورد. در حال حاضر استخراج سرب از باطری خیلی آسان تر و ارزان تر از استخراج آن از سنگ معدن آن می باشد. به همین دلیل در چند دهه اخیر مصرف کنندگان ماده سرب بیشتر رو به خرید باطری کهنه آورده اند.

قیمت هر کیلو داغی باطری

سایت ما آماده تامین باتری (باطری) کهنه به هر تعداد و بصورت عمده برای شرکت ها، کارخانجات و… می باشد.

نمایندگی های دارای مجوز برای جمع آوری و خرید و فروش داغی باطری در همدان بر اساس اصل مشتری مداری آماده هر گونه جمع آوری و توزیع می باشند.

قیمت هر کیلو داغی باطری

قیمت هر کیلو داغی باطری

قیمت هر کیلو داغی باطری بر اساس نرخ مصوب در مراکز خرید و فروش و جمع آوری مصوب می شود. این قیمت ها به روز هستند و هر ساعتی که لازم باشد به آن دسترسی می توان پیدا کرد.

در این نمایندگی ها امکان جمع آوری داغی باطری کهنه به صورت عمده و تعویض با باطری نو فراهم شده است. قیمت داغی باطری کهنه بر اساس هر آمپر باطری تحویل داده شده حساب می شود. هر گونه خرید و فروش عمده داغی باطری را می توانید از مراکز مجوز دار آن درخواست و انجام دهید.

قیمت هر کیلو داغی باطری

مناسب ترین داغی باطری

قیمت هر کیلو داغی باطری در این مراکز جمع آوری داغی بر اساس نرخ بورس انجام می گیرد. هر کدام از این مواد با باطری و موارد وابسته به آن تعویض شدنی خواهد بود. لازم می بینیم به تعدادی از باطری های با کیفیت در اینجا اشاره کنیم:

  • باتری اتمی
  • باتری اسیدی
  • باتری ژله ای
  • باتری چرخه عمیق یا دیپ سیکل
  • باتری لیفتراک
  • باتری موتور سیکلت
  • باتری ماشین آلات سنگین صنعتی
  • باتری ماشین آلات سنگین راه سازی
  • باتری خودرو معمولی

قیمت هر کیلو داغی باطری

باتری اتمی مرغوب

همیشه و با آمادن فصل سرما و زمستان مشکل سرد شدن ماشین ها و خوب عمل نکردن باطری ها تکرار می شود. البته امروزه با وجود باطری های قوی اتمی که دیگر نیازی به آب و اسید هم ندارند تا حدودی حل شده است.

تکنولوژی روز دنیا باعث گردیده که انواع باتری اتمی در کشور ساخته شود که البته این نام در ایران مرسوم گردیده است که بیشتر افراد فکر می کنند این نوع اسید ندارد. که البته اینگونه نیست و این باطری دارای اسید یا همان الکترولیت می باشد.

جنس خاص و ویژه صفحات به شکلی است که نیازی به افزودن اسید یا الکترولیت ندارد. نیازی به نگهداری و استفاده آب مقطر در این باطری وجود ندارد و به همین شکل و شمایل قابل استفاده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

سایت خرید انواع باطری

سایت خرید انواع باطری به صورت عمده

سایت خرید انواع باطری مانند وبسایت حاضر این امکان را برای مشتری و خریدار فراهم …