گروه صنعتی رابین متال
خانه / کنسانتره مس / فروش کنسانتره مس اکسیدی کرمان

فروش کنسانتره مس اکسیدی کرمان

فروش کنسانتره مس اکسیدی کرمان در بازار های ایرانی به سبب وجود مشتریان زیاد به طور عمده انجام می شود. این مواد معدنی بعد از تولید وارد فروشگاه های اینترنتی می شوند تا در دسترس خریداران قرار بگیرند.

کنسانتره مس اکسیدی در بازار های ایرانی در انواع مختلفی می باشد که از نظر عیار با همدیگر متفاوت می باشد. بالاترین عیار یعنی عیار ۸۰ درصد است که شرکت ما آماده ارائه به بازار های گوناگون می باشد. فروش کنسانتره مس اکسیدی به روش اینترنتی بیشتر در بازار های ایرانی رایج می باشد.

فروش کنسانتره مس اکسیدی

کنسانتره مس اکسیدی

وقتی می گوییم کنسانتره مس اکسیدی منظور بالا بردن عیار مس اکسیدی پایین و رساندن عیار شان به عیار بالا. مس اکسیدی با عیار بالا به کارخانه های مختلفی که کوره دارند فروخته می شود تا ذوب گردد. این کارخانه های تولیدی در اکثر شهر های ایران وجود دارد و این فعالیت ها را انجام می دهد.

فروش کنسانتره مس اکسیدی

مراکز فلوتاسیون سنگ مس

کارخانه هایی که در کشور ما وجود دارد طی عملیاتی کنسانتره می کنند تا بتوانند عیار مس های پایین را بالا ببرند. به این عملیات عنوان فلوتاسیون را داده اند. کارخانه های فلوتاسیون در شهر های مختلفی چون شهر های زیر انجام می شود:

  • زنجان
  • اصفهان
  • قم
  • تهران
  • سمنان

فروش کنسانتره مس اکسیدی

فروش کنسانتره مس اکسیدی

فروش کنسانتره مس اکسیدی در کشور ما رایج می باشد. این مواد معدنی را مشتریان می توانند از مکان های مختلفی انجام می دهند. فروش کنسانتره مس اکسیدی بر اساس شرایط موجود در بازار ها است و مشتریان با توجه به خدماتی که در دست دارند نیاز خود را بر طرف می کنند. مکان های فروش کنسانتره های مس اکسیدی در ایران:

  • فروشگاه های اینترنتی
  • سایت های اختصاصی
  • از درب کارخانه
  • نمایندگی فروش

انواع مختلفی از کنسانتره مس اکسیدی در این مکان ها ارائه می گردد تا مشتریان بتواند از این روش ها نیاز خود را در هر سطحی که دارند خریداری کنند و مورد استفاده قرار دهند.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

کنسانتره مس به صورت عمده

نمایندگی خرید کنسانتره مس به صورت عمده

کنسانتره مس به صورت عمده از تولید کنندگان با قیمت مناسب و عیار مختلف صورت …