گروه صنعتی رابین متال
خانه / شمش سرب / قیمت عمده شمش سرب خالص اراک

قیمت عمده شمش سرب خالص اراک

شمش سرب خالص اراک با قیمت هایی تعیین شده از سوی مراکز خاصی و بر حسب وزنی که دارا می باشد، به انواع متقاضیان حقیقی و حقوقی عرضه می گردد. صنعت گران، سرب استخراج شده از منابع متعدد را با استفاده از روش هایی خالص می سازند و سپس با قیمت هایی هم چون قیمت عمده می فروشند.

شمش سرب خالص اراک

سرب از عنصر های فراوان در پوسته زمین می باشد. البته بعد از مس و روی، درصد فراوانی به سرب می رسد. سرب به عنوان یک فلز ارزشمند و بسیار کارا در صنایع مختلفی شناخته شده است.

از سرب می توان برای امور این صنایع، بهره جست:

  • صنایع تولیدی انواع لوازم آرایشی
  • صنایع نظامی و دفاعی
  • صنایع شیمیایی
  • صنایع نفت و پتروشیمی
  • صنایع رنگ سازی

شمش سرب خالص اراک

تولید شمش سرب خالص

سرب خالص به سربی اشاره دارد که تنها عنصر تشکیل دهنده آن، سرب می باشد. در مقابل سرب آلیاژی که با عناصر دیگر، ترکیب می شود. هر دو نوع سرب خالص و سرب آلیاژی، از کارایی های بسیاری برخوردار هستند و نقش مهمی را در انواع صنایع، ایفا می نمایند. گفتنی است که شمش سرب خالص نیز از سرب معدنی تولید می شود و نیاز های متفاوتی را در عرصه های صنعتی مختلف، پوشش می دهد.

شمش سرب خالص اراک

بازار شمش سرب خالص اراک

شمش سرب خالص، توسط تولید کنندگان صنعتی، تولید و وارد مرحله عرضه  می شود. از میان شمش های سرب خالصی که در بازار برای فروش و عرضه به مشتریان وجود دارد، می توان به شمش سرب خالص اراک اشاره کرد.

اراک از جمله تولید کنندگان سرب در ایران می باشد که شمش سرب خالص نیز از جمله محصولات قابل ارائه آن به متقاضیان مختلف می باشد.

شمش سرب خالص اراک می تواند برای تمامی مشاغل و صنعت هایی که سرب را در زمره عنصر اصلی تولیدات خود قرار داده اند، مفید واقع شود.

شمش سرب خالص اراک

معادن سرب تولیدی در ایران

صنعت سرب و روی در ایران توانسته است به رتبه های ممتازی در حیطه تولید سرب، دست پیدا کند. هم اکنون، معادن سرب زیادی در جای جای ایران قرار دارند که از این میان، چند تن از آن ها فعال می باشند. علاوه بر کشور ایران، در برخی از کشور ها نیز معادن سرب وجود دارد که همگی از تامین کنندگان سرب جهان، به حساب می آیند.

شمش سرب خالص اراک

از معادن سربی که جهت تولید سرب و روی در ایران وجود دارند، می توان به این معادن اشاره کرد:

  • سرب و روی انگوران زنجان
  • نخلک اصفهان
  • مهدی آباد یزد
  • کوشک بافق
  • آهنگران ملایر
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید شمش سرب کارگاهی اراک

خرید شمش سرب کارگاهی شهر های صنعتی مانند شهر اصفهان، تهران، شیراز و اراک را می توانید با مراجعه به مراکز خرید و فروش انواع شمش سرب به صورت نقدی انجام دهید. امرو