گروه صنعتی رابین متال
خانه / شمش سرب / مرکز خرید شمش سرب کارگاهی اراک

مرکز خرید شمش سرب کارگاهی اراک

خرید شمش سرب کارگاهی شهر های صنعتی مانند شهر اصفهان، تهران، شیراز و اراک را می توانید با مراجعه به مراکز خرید و فروش انواع شمش سرب به صورت نقدی انجام دهید.

امروزه اکثر کشور ها با مشکل بازیافت زباله های صنعتی و خانگی روبرو هستند به طوری که اگر این زباله ها بازیافت نشوند، زندگی در این دنیا برای انسان ها بسیار خطرناک خواهد بود. لذا صنعت گرانی با تلاش های فراوان این زباله های صنعتی و خانگی را طی اقداماتی به مواد اولیه تبدیل می کنند که در صنایع دیگر به عنوان مواد اولیه کاربرد دارند.

یکی از بهترین انواع شمش های سربی که تولید می‌شود شمش سرب کارگاهی است. شمش های سرب کارگاهی با معیارهای استاندارد جهانی تولید می‌شوند و از این رو  بهترین
نوع شمش های سربی می‌باشد. خرید شمش سرب کارگاهی به صورت عمده و جزئی به روش اینترنتی در این سایت امکان پذیر است.
شمش سرب موادی است که کاربرد های مهم و مختلفی دارد که می‌تواند به عنوان مواد اولیه مهم در تولید بعضی از محصولات کاربرد داشته باشد. مرکز فروش شمش سرب کارگاهی اراک خرید این محصول را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

مرکز خرید شمش سرب کارگاهی اراک

چگونگی تولید انواع شمش سرب

چگونگی تولید انواع شمش سربسرب یک نوع فلز با رنگی خاکستری، دارای نرمی و انعطاف پذیری بالا، قابل چکش خواری زیاد، شفاف و براق است.

فلز سرب یک فلز نارسانا است. مقاومت و دوام فلز سرب در برابر پوسیدگی و خوردگی فوق العاده بوده از این رو این فلز برای نگهداری از مایعاتی مانند اسید سولفوریک استفاده می‌شود.
در زمان های قدیم از ورقه ها و قطعات این فلز در تزئین ساختمان ها استفاده می‌شد اما امروزه با پیشرفت علم و صنعت این فلز در مدل های مختلف و کاربردهای به خصوص خود تولید و به بازار عرضه می‌شوند.
آلیاژ سرب با فلزات مختلف مانند آنتیموان، قلع، آرسنیک و برلیم کاربرد های بسیاری در صنعت دارند که یکی از مهمترین کاربرد های این فلز در ساخت باتری های سربی اسیدی می‌باشد.
مناسب ترین روش تولید شمش سرب روش پیرومتالوژی است در این روش بعد از جمع کردن سنگ ها از معدن های سنگ سرب فرآیند آماده سازی و ساخت در کوره صورت می‌گیرد و در مرحله آخر بعد از تصفیه به صورت شمش سرب قالب گیری می‌شود. تولید سرب به روش پیرومتالوژی در ۴ مرحله صورت می‌گیرد که به ترتیب باید این مراحل را طی نماید مرحله اول آماده سازی مواد، ذوب کردن مواد، جداسازی مواد اضافه و در آخر تصفیه آن می‌باشد. شمش سرب از بازیافت باتری های فرسوده هم تولید می‌شود.

شمش سرب یک فلز سمی می‌باشد احتمال دارد برای کودکانی که زیاد با این فلز تماس داشته باشند موجب خطرات و بیماری هایی از جمله تاثیرات منفی روی سیستم عصبی، بیماری های مغزی و خونی، دردهای شکمی و بیماری کلیوی شود.  

سرب در طبیعت در سنگ ها، خاک و غیره یافت می‌شود که مهمترین منبع آن در سنگ ها می‌باشد.

منابع غیر طبیعی سرب: لوله اگزوز اتومبیل، دودکش های کارخانجات صنعتی، فاظلاب های صنعتی و غیره

کاربرد سرب در شرکت های صنعتی شامل: کاربرد در شرکت های باتری سازی، جوشکاری، لحیم کاری، تراشکاری، لوله بری، ریخته گری، کوزه‌گری، رنگ سازی و غیره

معرفی گونه های مختلف شمش سرب

معرفی گونه های مختلف شمش سربشمش سرب انواع مختلف و کاربردهای متنوعی دارد که آلیاژ آن با فلزهای دیگر ترکیب شده و هر کدام کاربرد مخصوص خود را دارند.

  • انواع مختلف شمش سرب عبارتند از:
  • سرب و نقره که در ساخت الکترولیزر صنعت روی مورد استفاده می‌باشد.
  • سرب، قلع و روی در صنعت لحیم کاری کاربرد دارد.
  • سرب و قلع در صنعت چاپ استفاده می‌شود.

سرب و آنتیموان و آرسنیک در صنایع مختلف به کار می‌رود.

آلیاژ سرب قلع، مس، آنتیموان، آرسنیک، کادمیم که آلیاژی ضد سایش است در ساخت یاتاقان ها به کار می‌رود.

شمش سرب محصولی است که از مواد ذوب شده و کنسانتره سرب، باتری ها و ضایعات قطعات سربی به دست می‌آید. شمش سرب معمولا به صورت سرب خالص یا آلیاژی که به آن شمش سرب خشک می‌گویند تولید و عرضه بازار می‌گردد و مورد استفاده صنایعی همچون صنعت باتری سازی، نظامی، رنگ سازی و نساجی و دیگر شرکت ها قرار می‌گیرد.

شمش سرب به دو صورت سرب نرم و سرب خشک شناخته می‌شود.

  • سرب نرم: سربی است که درجه خالص آن بالای ۹۹ درصد سرب می‌باشد؛ این نوع سرب قابلیت چکش خواری بالایی دارد و به راحتی می‌توان آن را به شکل های مختلف سرب تبدیل کرد. سرب نرم از بازیافت باتری فرسوده حاصل می‌شود که دارای مصارف زیادی است.

    سرب خشک: سربی است که درجه خالص آن بین ۹۰ تا ۹۷ درصد سرب می‌باشد. و معمولا دارای عنصر هایی مانند آنتیموان، قلع، مس و دیگر فلزات می‌باشد؛ این نوع سرب بیشتر قابلیت ریخته گری دارد و از آن در صنایع خودرو‌سازی و وسایل زینتی استفاده های فراوانی می‌شود.

کاربرد های شمش سرب کارگاهی

کاربرد های شمش سرب کارگاهیشمش سرب کارگاهی از بازیافت باتری ها و دیگر فلزات ضایعاتی در قالب ها و بسته های فشرده حاصل می‌شود.

  • برخی از ویژگی های شمش سرب کارگاهی عبارتند از:

  •  نرم بودن و انعطاف پذیر بودن آن
  • استاندارد بودن شمش از نظر اندازه و وزن
  • داشتن برگه آنالیز
  • مقاوم بودن در برابر اسید ها و پوسیدگی ها

کاربرد شمش سرب کارگاهی:

 استفاده در تولید باتری های اسیدی در خودرو سازی ها

استفاده در صنایع ارتباطی و مخابراتی و چاپ

در مهمات سازی و صنایع نظامی

استفاده در کبریت سازی، صنایع رنگ و نساجی 

مواد پر کننده دندان در دندانپزشکی ها

ساخت لوازم زینتی، دستگیره‌ها و غیره

تولید قطعه ها و ورقه های سربی برای دیواره های بیمارستان و…

 شمش سربی اشعه های هسته ای را از خود عبور نمی‌دهد به همین دلیل برای جذب اشعه از محصولات سربی در ساخت اتاق های رادیولوژی و دیواره های ایزوله کننده، در برابر تشعشعات رادیواکتیو در نیروگاه های هسته ای استفاده می‌شود.

کاربردهای سرب در زمان قدیم عبارتند از: استفاده قطعات و ورقه های سرب در سازه های ساختمانی، استفاده از رنگدانه های سرب در سرامیک و لوله های آب، سقف ها، و پنجره ها.
این فلز در حال حاظر با پیشرفت صنعت در زمینه های دیگری قابل استفاده می‌باشد که در بالا به مواردی از آن اشاره شد.
از رنگدانه موجود در سرب برای تهیه لباس کارگران صنعتی نیز استفاده می‌شود.

انواع مدل شمش سرب کارگاهی را باید با توجه به نرم کارگاهی بودن و خشک
کارگاهی بودن آنها تقسیم بندی کرد که هر کدام از این مدل ها کارایی و
قابلیت مخصوص به خود دارند.
شمش سرب کارگاهی مدل خشک به دلیل داشتن
قابلیت ریخته گری خوب در قالب های فشرده بیشتر در تهیه وسایل تزئینی کاربرد دارد

مرکز فروش عمده شمش سرب کارگاهی اراک

مرکز فروش عمده شمش سرب کارگاهی اراکایران بعد از ترکیه دومین کشور تولید کننده سرب در جهان به شمار می‌رود؛ بخشی از شمش سرب ایران به کشور های دیگر صادر می‌شود.
در کشور با گسترش صنعت بازیافت زباله، صنعت‌گرانی شروع به تولید انواع آلیاژ‌های فلزی کرده‌اند تا در تهیه مواد اولیه مورد نیاز صنایع کمک کنند و زباله کشور را کاهش دهند.

قیمت خرید و فروش انواع فلزات مانند سرب، قلع، آلومینیوم و روی با توجه به نوسانات بازار متغیر است. برای خرید عمده بهترین و پر‌فروش ترین آلیاژ فلزی از جمله شمش سرب کارگاهی اراک می‌توانید در سراسر کشور این محصول را از این سایت سفارش داده و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.
شمش سرب کار گاهی اراک درجه یک را باید از مراکز مشخص و معتبر این فلز خریداری کرد تا از مزایا و معایب در کاربرد آن مطلع شد.
قیمت فروش عمده شمش سرب کارگاهی در بازار اراک ارزان است زیرا این استان جزو شهرهای مهم صنعتی کشور می‌باشد. مرکز فروش عمده شمش سرب کارگاهی اراک در شهر اراک قرار دارد؛ که کارگاهی در اراک فعالیت حضوری و غیر حضوری دارد تا بتواند بهتر پاسخگوی مشتریان خود باشد که در این کارگاه می‌توان با موارد زیر بیشتر آشنا شد:

  • آشنایی با انواع مختلف شمش سربی.
  • آشنایی با شیوه های کاربردی شمش سرب .
  • آشنایی با مدل های جدید شمش سرب.
  • استفاده از بهترین نوع شمش و سایر فلزات آن.
  • شناخت کامل خواص و ویژگی های شمش سرب.

خرید شمش سرب کارگاهی اراک با کیفیت و قیمت مناسب به صورت اینترنتی از طریق این سایت امکان پذیر است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

صادرات عمده شمش سرب خشک

صادرات عمده شمش سرب خشک برای صادر کنندگان انواع فلزات آهنی و غیر آهنی از جایگاه خاص و مهمی برخوردار می باشد. صادرات این فلزات می تواند به دسترسی بازار های خارجی