گروه صنعتی رابین متال
خانه / شمش سرب / مرکز خرید عمده شمس سرب خالص

مرکز خرید عمده شمس سرب خالص

خرید عمده شمس سرب خالص با اهداف مختلف تولیدی و صنعتی صورت می گیرد. تهیه شمش سرب از یک مرکز معتبر، علاوه بر کیفیت کالا، کاهش هزینه ها را نیز در پی خواهد داشت.

سرب، یکی از مهم ترین عناصر موجود در طبیعت است. از قدیم الایام تا کنون این فلز برای تولید وسایل و مصارف تزئینی به کار گرفته شده است.

مهم ترین ویژگی های سرب عبارتند از:

از عناصر واسطه جدول تناوبی است.
از فلزات سنگین محسوب می شود.
نرم و چکش خوار بودن
در تماس با هوا رنگ خاکستری (تقریباً تیره) پیدا می کند.
تشعشعات هسته ای از آن عبور نمی کند.
رسانای ضعیف الکتریکی است.
مقام در برابر خوردگی و پوسیدگی

شایان ذکر است؛ که عنصر سرب، معمولاً به صورت کانی گالن در طبیعت یافت می شود. پس از استخراج کانی های معدنی، فرآیند پیچیده ای لازم است؛ تا سرب خالص به دست آید.

این سایت بهترین فروشنده شمش سرب خالص است که توانسته به خوبی نیاز مصرف کنندگان را پاسخگو باشد. 

مرکز خرید عمده شمس سرب خالص

تولید انواع شمس سرب

خرید عمده شمس سرب خالص با هدف به کارگیری این فلز در صنعت انجام می شود.

روند استخراج، جداسازی و تولید شمس سرب تا حدودی پیچیده بوده؛ و مبحث جداگانه ای را می طلبد. امروزه این کار با کمک دستگاه های پیشرفته و خطوط تولید مجهز انجام می شود.

در یک بیان کلی انواع شمس سرب از جنبه های زیر با هم تفاوت دارند:

  • محل تولید
  • نوع ماده اولیه (سنگ معدن ترکیبی یا ضایعات سرب)
  • نوع کانی یا سنگ معدن
  • میزان خلوص شمس سرب تولیدی و کیفیت آن
  • روش تولید شمس سرب

خرید عمده شمس سرب خالص

خرید عمده شمس سرب خالص خرید عمده شمس سرب خالص با هدف به کارگیری این فلز در صنعت انجام می شود.

در اینجا به بخشی از کاربردهای سرب خالص اشاره می نماییم:

  • تولید باطری های اسید سرب
  • ساخت لوله سربی
  • سازه های ساختمانی
  • ساخت لوازم تزئینی
  • تولید شیشه و کریستال

مسلماً خرید شمس سرب خالص بهتر از نمونه های دیگر است. چرا که محصول تولید شده از سرب خالص کیفیت بالاتری خواهد داشت.

روش های مختلفی برای خرید شمس سرب وجود دارد. اما خرید عمده این محصول از نمایندگان مجرب این حوزه از هر لحاظ بهتر است.

مرکز فروش شمس سرب

خرید عمده شمس سرب خالص را می توان از طریق مراکز اصلی انجام داد. منظور کارخانه های تولیدی یا نمایندگی های فروش مرتبط با آنهاست.

خرید مستقیم شمس سرب، مزایای زیادی دارد. از جمله این که در این حالت بسیاری از هزینه های جانبی و واسطه گری تجارت کاهش یافته است. علاوه بر این با مراجعه به یک مرکز معتبر فعال در حوزه فروش شمس سرب، می توان محصول خالص و مرغوب را خریداری نمود. در نتیجه کیفیت محصول نهایی نیز افزایش می یابد. قطعاً تولید و فروش هر کالای باکیفیتی دارای بازدهی اقتصادی قابل توجه است.

تفاوت شمش سرب خالص و آلیاژی

تفاوت شمش سرب خالص و آلیاژیشمش سرب خالص و آلیاژی از نظر ساختار و ظاهر و کاربرد و وزن تفاوت های زیادی دارند. در نمونه خالص فقط خود فلز ذوب شده و درون قالب شکل می گیرد و هیچ گونه ناخالصی ندارد اما در نمونه آلیاژی علاوه بر فلز سرب افزودنی ها و ناخالصی ها و آلیاژهای دیگری هم وجود دارد و این امر باعث می شود تا سطح کارایی و همچنین مقاومت این تولیدات متفاوت باشد. 

وزن شمش خالص سنگین تر بوده چون خود سرب حجم بالایی دارد و از استحکام و دوام زیادی هم برخوردار است به همین دلیل در صنعت ساختمان سازی مصرف بالایی دارد. نمونه خالص رنگ خاکستری و طبیعی خود را دارد و مدل آلیاژی به صورت ترکیبی بوده و به راحتی هم قابل تشخیص می باشد 

تهیه شمش سرب از باطری فرسوده

تهیه شمش سرب از باطری فرسودهسرب از مواد اولیه ای است که در ساخت بازری هم مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل برای تولید شمش سرب از تمام این فرآورده ها خصوصا باطری فرسوده استفاده می شود. سرب موجود در آن خارج شده و دوباره به چرخه تولید بر می گردد. این فلز در عین نرمی وزن سنگینی دارد و در مقابل پوسیدگی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. 

این فلز چکش خوار و صیقل پذیر است و به راحتی می توان آن را از درون باطری خارج کرد. طول عمر این وسایل بسیار بالا است. قدمت استفاده از سرب به سال های قبل باز می گردد و برای تهیه شمش آن را ذوب کرده و درون قالب های مخصوص می ریزند. برای خارج کردن سرب درون باطری تجهیزات بخصوصی نیاز هست تا بتواند فلز را بدون هیچ آسیبی خارج کند. 

اهمیت تولید و استفاده از شمش سرب

اهمیت تولید و استفاده از شمش سربتولید شمش سرب طی سال های اخیر رونق زیادی پیدا کرده است و از اهمیت زیادی برخوردار است. این فلز گران بها و پر کاربرد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. وزن سرب سنگین بوده و رنگی خاکستری دارد و سطح آن صیقلی و صاف است‌. 

تولید آن به صورت صنعتی و به کمک تجهیزات پیشرفته و اتوماتیک انجام می شود. از این فلز در ساخت ساچمه و گلوله و در صنعت ساختمان سازی به وفور استفاده می شود. قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و می توان آن را با حرارت دادن به شکل های مختلف تبدیل کرد. 

استفاده بالا و تقاضای زیاد مصرف کنندگان در بازارهای داخلی و خارجی باعث شده تا میزان تولید به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. این امر باعث پیشرفت و توسعه روز افزون تولیدی می شود و زمینه تجارتی پر سود را فراهم می کند. 

مرکز فروش انواع شمش سرب خالص

مرکز فروش انواع شمش سرب خالصفروش شمش سرب آلیاژی در مدل های مختلف انجام می شود و به همین خاطر انتخاب های گسترده ای پیش روی مصرف کنندگان است و آنها می توانند مطابق نیاز و مصرفی که دارند خرید را انجام دهند. درجه خلوص این شمش بسیار بالا بوده و به همین دلیل کارایی منحصر به فردی دارد. 

فروش به صورت عمده و جزیی مطابق با نیاز و مصرفی که مشتری دارد انجام می شود. در این حوزه خدمات گسترده ای به مصرف کنندگان ارائه می گردد و آنها می توانند متناسب با شرایطی که دارند به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به تهیه محصول نمایند. 

فروش به صورت اینترنتی و به نمایش گذاشتن قیمت ها و محصولات به صورت آنلاین خدماتی است که این فروشنده در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتواند با جلب رضایت آن ها به آمار مشتریان دائمی خود بیفزاید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

صادرات عمده شمش سرب خشک

صادرات عمده شمش سرب خشک برای صادر کنندگان انواع فلزات آهنی و غیر آهنی از جایگاه خاص و مهمی برخوردار می باشد. صادرات این فلزات می تواند به دسترسی بازار های خارجی