گروه صنعتی رابین متال
خانه / شمش سرب / نمایندگی پخش شمش سرب تهران

نمایندگی پخش شمش سرب تهران

پخش شمش سرب تهران از طریق نمایندگی های فروش اینترنتی در سراسر ایران با قیمت مناسب و کیفیت عالی در حال انجام می باشد. این شرکت پخش محصولات خود را به صورت اینترنتی در سراسر ایران آغاز کرده است.

برای ارتباط با فروشنده شمش سرب در تهران می توانید از این سایت اقدام کنید.نمایندگی پخش شمش سرب تهران

تولید شمش سرب در ایران

تولید شمش سرب در ایرانتولید شمش سرب در ایران، در شهر های مختلفی در حال انجام می باشد.

معادن استخراج سرب در ایران بسیار زیاد هستند و استفاده از این فلز غیر آهنی در تولید انواع بتن ها و مصالح مورد استفاده در پروژه های ساختمانی مختلف بسیار دیده می شود.

شمش سرب در تولید بتن های مورد استفاده در ساخت پروژه های مهندسی بسیار کاربرد دارد و زیرا مزیت های کاربردی شمش سرب بسیار گسترده است.

در ایران برای تولید شمش سرب به تجهیزاتی نیاز داریم که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
برای ایجاد حرارت زیاد به مشعل نیاز داریم. مشعل از اصلی ترین وسایل برای تولید سرب به شمار می رود. از دیگر تجهیزات مورد نیاز که حتما به آن احتیاج داریم کوره ذوب گردون است که برای تولید سرب از کنسانتره و گالن کاربرد دارد. بسیاری از تولیدی ها از سرب ضایعاتی برای تولید شمش استفاده می کنند برای این کار به کوره ایستاده نیاز است. برای خنک کردن کوره به لوله های خنک کننده نیاز داریم زیرا کوره به دلیل دما و حرارت بسیار زیاد زمان زیادی را برای خنک شدن آن باید صبر کنیم برای رفع این مشکل ما به لوله های خنک کننده احتیاج داریم تا و همچنین از گرم شدن زیاد کارخانه و مکان تولید جلو گیری می کند.

مزیت‌های استفاده از شمش سرب

مزیت‌های استفاده از شمش سرببه طور کلی استفاده از سنگدانه های سرب و شمش های حاوی سرب و همچنین استفاده از سرباره های سرب و میکروسیلیس در تولید بتن، ویژگی های منحصر به فردی به این ابزار می بخشند که در ادامه به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • باعث کاهش چگالی بتند می شود.
  • باعث افزایش مقاومت الکتریکی بتن می شود.
  • باعث افزایش جذب آب بتن می شود.
  • مقاومت فشاری بتن را افزایش می دهد.
  • سرعت پالس فراصوتی بتن را افزایش می دهد.
  • استفاده از شمش سرب در تولید بتن به عنوان یک ماده سیمانی ، باعث تولید بتنی با ویژگی های منحصر به فردی می شود.
  • استفاده از این بتن ها در مناطق که خطر خوردگی بسیار زیاد است و در سازه‌های مانند نیروگاه ها یا پایه های دکل های فشار قوی برق بسیار رایج و پرکاربرد است.

پخش شمش سرب تهران همانطور که می دانید استخراج سرب بیشتر به صورت سرباره یا به صورت کنسانتره انجام می‌شود و تولید شمش سرب و آلیاژهای مختلف مربوط به این عنصر در کارخانه ها و شرکت های مختلفی در شهرهای مختلف ایران انجام می‌شود.

یکی از عمده ترین شرکت های تولید کننده شمش سرب در تهران در حال فعالیت می باشد.

قیمت فروش شمش سرب تهران تولید شمش سرب و آلیاژهای سربی در سراسر کشور در حال انجام می باشد. قیمت فروش شمش سرب در تهران نسبت به دیگر شهرستان ها مناسب تر است.

جهت خرید شمش سرب تولید شده در شرکت ها و کارخانه های مختلف تهران می توانید از طریق همین مرکز اینترنتی اقدام کرده و نسبت به استعلام قیمت این محصولات با مشاورین ما در ارتباط باشید.

قابل ذکر است که هرچه کیفیت سرب بالاتر باشد و دارای عیار بیشتری باشد شمش های بهتری تولید شده و طبیعتا قیمت بیشتری نیز نسبت به شمش های سرب با عیار پایین خواهد داشت. شمش سرب برای مصارف متنوعی ساخته می شوند که روش های بسیار زیادی برای تولید آنها وجود دارد که در قیمت آنها بی تاثیر نیست.

چگونگی تولید شمش سرب در ایران

چگونگی تولید شمش سرب در ایرانروش اصلی تولید شمش سرب ذوب کردن کنسانتره پر عیار سرب به همراه آنتراسیت یا همان زغال کک می باشد.
در روش مذکور کنسانتره ی سولفیدی و یا اکسیدی سرب وارد کوره می شود و مقدار معینی به آن زغال کک اضافه می کنند. با حرارت دادن آن مقدار سرب موجود در کنسانتره احیا شده و به سرب فلزی مذاب تبدیل می شود.
برای جداکردن سرباره بدست آمده از سرب مذاب آن را با آمونیوم کلرید ترکیب می کنند و به دلیل چگالی بیشتر سرب در قسمت زیرین و سرباره در قسمت بالایی قرار می گیرد. سپس دریچه تخلیه را باز کرده و سرب مذاب در قالب های چدنی ریخته می شود. سرباره داخل کوره هم رها می شود تا هنگامی که سرد شد کوره را تخلیه کنند. قابل ذکر است که همه ی تولیدی های شمش سرب از یک نوع قالب استفاده نمی کنند و جنس قالب های آنها می تواند متفاوت باشد. در بین قالب ها استفاده از قالب ماسه ای خیلی مناسب نیست زیرا که سنگین بودن سرب باعث می شود که قالب های ماسه ای تغییر شکل دهند.
اهمیت زیاد سرب و همچنین خطرات زیست محیطی و بهداشتی آن موجب شده که بسیاری از تولید کنندگان سرب به فکر بازیافت باطری های سرب اسیدی شده افتاده و از این روش شمش سرب تولید کنند. جالب است بدانید که حدود ۴۰ درصد سرب هایی که تولید می شوند از بازیافت این باطری ها و دیگر مواد است.

انواع مختلف شمش سرب در بازار

انواع مختلف شمش سرب در بازارانواع مختلفی از شمش سرب در بازار وجود دارد که با توجه به عیار آنها دسته بندی می شوند. شمش خالص بهترین نوع شمش است که امروزه بیشتر کارخانجات و تولیدی ها از این نوع شمش تولید می کنند.
سرب به دلیل روش های مختلفی که در تولید آن وجود دارد متفاوت بوده و انواع شمش سرب بسیار زیاد هستند. البته که به غیر از روش تولید موادی که به آن افزوده می شود نیز بسیار موثر بوده و کیفیت آن را تحت تاثیر قرار می دهد.
در ادامه با چند نمونه از شمش سرب که در ایران تولید می شوند آشنا می شوید.

  1. شمش سرب نرم
  2. شمش سرب خشک
  3. شمش سرب کارگاهی
  4. شمش سرب آلیاژی
  5. شمش سرب خالص
    خوب است بدانید که از شمش سرب در چه صنایعی استفاده می شود.
    از شمش سرب در صنایع و تولیدات مختلفی مانند تولید انواع باتری، ساخت کابل، تولید رادیاتو و صنایع نظامی و… استفاده می شود.

خواص فیزیکی و شیمیایی شمش سرب

خواص فیزیکی و شیمیایی شمش سربسرب یکی از نرم ترین و سنگین ترین فلزات به شمار می رود. نرمی سرب به قدری بالا است که بر روی سرب خالص به راحتی می توان حتی با ناخن خراش انداخت. هرچه ناخالصی سرب بیشتر باشد سختی آن بیشتر می شود. برخی از این ناخالصی ها که بیشتر برای سخت شدن سرب استفاده می شوند، آرسنیک، آرتیموان، مس و روی هستند که مقدار آنها سختی سرب را تغییر می دهد.
رنگ سرب خاکستری و مایل به آبی است و خاصیت چکش خواری آن می توان گفت خوب است اما برای تولید کابل خیلی مناسب نیست.
از خواص شیمیایی سرب می توان به جایگاه آن در جدول تناوبی اشاره کرد. سرب در گروه ۴ و دوره ۶ جدول تناوبی قرار دارد. سرب دارای دو ظرفیت می باشد؛ سرب دو ظرفیتی و سرب چهار ظرفیتی.
سرب در هوای مرطوب سطحش کدر شده اما در هوای خشک تغییری در آن دیده نمی شود. بهترین حلال سرب اسید نیتریک می باشد که نوع رقیق آن تاثیر زیادی بر روی آن می گذارد.
اسید تارتاریک و استیک به کندی سرب را در خود حل می کنند و اثر کمتری روی آن می گذارند.
باید بدانید که تمامی ترکیبات سربی سمی هستند و میزان سمی بودن آنها به مقدار حل شوندگی املاح آن در بدن بستگی دارد. قابل ذکر است که به دلیل اینکه سرب خالص و سولفور چون در بدن غیر قابل حل هستند سمی نبوده و اثر بدی روی بدن نخواهند داشت.
به دلیل داشتن وزن مخصوص و عدد اتمی بالای آن در مهندسی هسته ای برای جلوگیری از اشعه گاما استفاده می شود، و همچنین در برابر خوردگی مقاوم است.
حالا که با خواص شمش سرب آشنا شده اید حتما خواهید گفت که:
شمش سرب را از کجا خریداری کنیم؟
برای یافتن جواب سوال خود با ادامه مطلب با ما همراه باشید.

نمایندگی فروش شمش سرب تهران

نمایندگی فروش شمش سرب تهرانبرای خرید شمش سرب با عیار های متفاوت می توانید که به نمایندگی فروش مراجعه کرده و یا تماس بگیرید و برای سفارش مقدار مورد نیاز شمش سرب و همچنین نوع آن اقدام کنید.
همچین این نمایندگی به غیر از فروش جزئی آن به کارخانه های کوچک می تواند مقدار بسیار زیاد آن را برای کارخانجات بسیار بزرگ نیز مهیا کند. به همین دلیل شما می توانید با نمایندگی فروش شمش سرب که در تهران است همکاری لازم را انجام داده و برای کارخانه خود مقدار مورد نیاز را با عیار های مختلف خریداری کنید.
با همکاری شما و خرید عمده تان از نمایندگی می توانید که شمش سرب را با قیمتی بسیار مناسب و باور نکردنی خریداری کنید.
اگر هم برای شما مقدور نیست که به تهران مراجعه کنید می توانید با این سایت و راه های ارتباطی که در اینجا وجود دارد با آنها ارتباط بر قرار کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید شمش سرب کارگاهی اراک

خرید شمش سرب کارگاهی شهر های صنعتی مانند شهر اصفهان، تهران، شیراز و اراک را می توانید با مراجعه به مراکز خرید و فروش انواع شمش سرب به صورت نقدی انجام دهید. امرو