گروه صنعتی رابین متال
خانه / شمش سرب / شرکت پخش عمده شمش سرب تهران

شرکت پخش عمده شمش سرب تهران

پخش عمده شمش سرب تهران از طریق شرکت های مختلفی انجام می شود. این مکان ها نقش بسیار مهمی را در معاملات ایفا می کنند که سبب میشود سود دهی ها برای تولید کنندگان افزایش پیدا کند. از جمله فلزاتی که کارایی شان را در زمینه های مختلفی می توان به وضوح مشاهده کرد فلز سرب است که در شهر های مختلفی از کشور مان ارائه می گردد.

سرب از جمله فلزاتی است که درجه حرات پایینی دارد و در صنایع مختلف کاربردهای خاص خود را نیز داشته و  افرادی که به عنوان فروشنده شمش سرب فعالیت می کنند مسئولیت تامین سرب مورد نیاز صنایع مختلف را بر عهده دارند. سرب نسبت به سایز فلزات سنگین تر بوده و در موارد خاص کاربرد  دارد. به خاطر کاربردی بودن این فلز مراکز زیادی هستند که به عنوان فروشنده شمش سرب فروشگاه هایی را تاسیس و سرب را در انواع شمش و یا دیگر اشکال آن به فروش می رسانند.

شرکت پخش عمده شمش سرب تهران

کارایی فلز سرب

کارایی فلز سربفلز سرب معادن بسیاری در کشور ما هستند که به عرضه آن در بازار ها مشغول است و می تواند در جهت رفع نیاز بازار ها گام های موثری را بر دارد. فلز سرب از جمله فلزات سنگین است که کارایی شان را می توان در زمینه های مختلفی از صنعت احساس کرد. در ادامه مطلب جهت آشنایی بیشتر چند نمونه از این موارد را نام می بریم که به قرار زیر است:

  • لحیم کاری
  • ریخته گری
  • نفت و پتروشیمی
  • لعاب کاری
  • صنعت رنگ
  • صنعت برق
  • باطری سازی

همان طور که در قسمت بالا اشاره شد سرب استفاده های زیادی دارد از صنعت پتروشیمی گرفته تا لحیم کاری های ساده  می توان از این فلز استفاده کرد.
فلز سرب به خاطر چگالی بالایی که دارد در مراکز و صنایعی که با اشعه ایکس و رادیوگرافی سر و کار دارند به عنوان یک جذب کننده اشعه های مضر در محیط استفاده می شود و یا در صنایع مهمات سازی نیز کابرد فراوانی دارد.
همه این موارد تنها بخشی از کار برد های این فلز می باشد که در بخش های بالا عنوان شده است. به خاطر همین کاربردهایی مهمی که سرب در صنایع مختلف دارد کارخانه های زیادی هستند که اقدام به تولید شمش سرب کرده اند.

پخش عمده شمش سرب تهران

پخش عمده شمش سرب تهرانشمش سرب تهران از جمله فراورده های فلز سرب است که بیشتر در کارخانه های باطری سازی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات در بازار ها در نمونه های متفاوتی هستند که هر کدام از آن ها با قیمت مشخص شده ای به فروش می رسند. پخش عمده شمش سرب تهران در بازار های کشور ما رایج می باشد که سبب می شود نیاز بازار ها به طور عمده بر طرف گردد. لازم به ذکر است که پخش عمده شمش سرب تهران در مکان های مختلفی انجام می شود که در ادامه ذکر می کنیم:

  • شرکت پخش شمش سرب
  • نمایندگی پخش شمش سرب
  • فروشگاه های اینترنتی شمش سرب
  • سایت های آنلاین شمش سرب

شرکت پخش شمش سرب تهران پخش عمده شمش سرب تهران در بازار های ایرانی به سبب وجود مشتریان زیاد با استقبال گسترده ای مواجه می باشد. خدمات مورد نظر از طریق شرکت هایی اعمال می گردد که تولید کنندگان در شهر های مختلفی ایجاد می کنند. جهت آشنایی بیشتر نام شهر های مورد نظر را ذکر می کنیم که به قرار زیر است:

  • شهر زنجان
  • شهر کرمان
  • شهر کرج
  • شهر مشهد
  • شهر بیرجند

بازار فروش شمش سرب تهران شمش سرب تهران از جملات محصولات باکیفیت هستند که به سبب ویژگی های عالی خود مشتریان زیادی را با خود همراه کرده اند. همین امر سبب ایجاد بازار های پر رونقی در شهر های مختلف کشور مان می شود. در بازار ها شاهد فروش عمده محصولات هستیم که اغلب از طریق فروشگاه های آنلاین و شرکت های پخش انجام می شود که کار را برای خریداران متعدد آسان می کند.

تهران به عنوان پایتخت و یکی از پرجمعیت ترین شهر های ایران بازار خوبی برای فروش انواع محصولات می باشد که بازار فروش شمش سرب تهران  یکی از این بازار های پر رونق است.

این پر رونقی به خاطر صنایع مختلف بزرگ و کوچک است که در تهران و یا اطراف تهران مشغول فعالیت هستند و ترجیح می دهند که نیاز های خود را از نزدیکترین مراکز فروش به خود تهیه کنند.
سرب های موجود در بازار فروش شمش در تهران از کیفیت بالایی برخوردار است و با مناسب ترین قیمت و در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار می گیرد.

مهمترین فرآورده های فلز سرب

مهمترین فرآورده های فلز سربسرب به خاطر چگالی بالایی که دارد در صنایع مختلف کاربرد های زیادی دارد از جمله:

  • صنایع مهمات سازی
  • در ساخت برخی آلیاژها از ترکیب سرب نیز به کار برده می شود
  • شیشه سازی
  • پلاستیک سازی
  • صنایع شیمایی
  • صنعت ساختمان

فلز سرب کاربرهای بسیار گسترده ای در صنعت و زندگی بشر دارد که تنهای بخشی از آن اشاره شد. با توجه به کاربردهای گستره سرب در زندگی بشر، باید به این نکته هم توجه کنیم که سرب یک فلز سمی می باشد و کودکان نیز بیشتر در معرض مسمومیت با سرب هستند.
ایران یکی از کشور هایی است که منابع و معادن زیاد سرب باعث شده است که تمامی نیازی های مربوط به این فلز را به صورت خود کفا رفع کند و حتی اقدام به صادرات سرب نیز کند.

روش های تولید و فرآوری شمش سرب

روش های تولید و فرآوری شمش سربهمان طور که می دانیم سرب نیز مانند بقیه فلزات به صورت سنگ معدن از داخل معادن کشور به داخل کارخانه های تولید سرب حمل می شود و با طی مراحل مختلف فلز از داخل خاک و سنک های حمل شده جداسازی می شود.
تولید سرب به دو روش سنتی و جدید انجام می شود که روش سنتی خود دارای سه مرحله تولید می باشد که به علت نیاز به سرمایه اولیه زیاد، ایجاد آلودگی زیاد و بازدهی کم در حال منسوخ شدن است.
مرحله یک که زینتر می باشد: در این مرحله با حرارت دادن کنسانتره سرب  سعی در تبدیل ترکیبات  سولفوری به اکسید سرب می شود و فراوردهای ناپایدار از کنسانتره خارج می شود.

مرحله دوم ذوب و احیا: در این مرحله کنسانتره تسویه شده همراه با مواد کمک ذوب و کک وارد کوره بلند شده و با دمش اکسیژن حرارت مورد نیاز در داخل کوره برای تبدیل شده اجزای سرب به سرب خالص فراهم می شود و سرب وارد فاز مذاب شده و در این مرحله همه ناخالصی هایی که در داخل مذاب سرب وجود دارد همراه با مواد اضافه و سربار به قسمت دیگر هدایت می شود و یک مذاب خالص از سرب به دست می آید.

مرحله سوم تصفیه: در این مرحله عیار سربی که به دست آمده حدودا ۹۷ درصد می باشد که برای خالص سازی سرب به  ۹۹/۹  درصد باید ناخالصی ها و فلزات دیگر که در مذاب سرب باقی مانده است کاملا تصفیه و پاکسازی شود که بعد از این مرحله سرب خالص تولید می شود.
ولی این روش و این مراحل دیگر کاربرد چندانی ندارد و بیشتر از روش های جدیدتری برای تولید سرب استفاده می شود.
بیشتر از روش جدید یا مستقیم برای تولید سرب استفاده می شود. در روش  جدید بیشتر از روشهای TBRC ، KIVCAT، QSL و روش اتوکومپو برای تولید به کار برده می شود.
در این روش برخلاف کوره بلند که تولید سرب باید در سه مرحله انجام شود، در یک مرحله انجام می شود و نیازی به تسویه جداگانه کنسانتره نمی باشد و در یک مرحله همه کارها برای تولید سرب خالص انجام می شود.
روش جدید به خاطر هزینه کمتر و سرعت بالاتر در تولید سرب بیشتر استفاده می شود و طرف دارن زیادی هم پیدا کرده است .

معرفی کارایی های مهم شمش سرب

معرفی کارایی های مهم شمش سرباز جمله کارایی شمش سرب که می توان به آن اشاره کرد خاصیت جذب اشعه های مضر می باشد. این فلز هر چقدر که در صنایع مهمات سازی می تواند به بشر صدمات وارد کند، در بخش هایی که از انواع شعه های مضر مانند اشعه یکس استفاده می شود می تواند سلامت انسانها را تضمین کند.  این فلز در بدنه راکتور های اتمی به کار برده می شود و این مورد یکی از موارد مثبت می باشد که در صنعت نظامی و انرژی هسته ای استفاده می شود.

سرب یکی از معدود فلزاتی می باشد که در صنایع مختلف از کاربرد های زیادی برخوردار می باشد و هم به عنوان فلز مفید و هم فلز مضر مورد استفاده قرار می گیرد. سربی که از سوختن ناقص بنزین وارد هوا می شود برای سلامتی مضر است ولی سربی که به صورت صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد تغییر زیادی در زندگی بشر ایجاد می کند و زندگی را برای جامعه بشری آسانتر و لذت بخش تر می کند.

مرکز فروش انواع شمش سرب در ایران

مرکز فروش انواع شمش سرب در ایراندر ایران به خاطر وجود معادن سرب مراکز و فروشگاه های زیادی هستند که اقدام به فروش و پخش انواع سرب از جمله شمش این فلز کرده اند. چندین مرکز فروش انواع شمش سرب در ایران وجود دارد که به صورت عمده شمش سرب را به فروش می رسانند و ایران را به یکی از قطب های تولید و فروش سرب تبدیل کرده اند.

این مراکز برای دست رسی و خرید آسان مشتریان امکانات و راه های زیادی را فرام کرده اند تا مشتریان و خریداران عزیز از هر نقطه از کشور به راحتی اقدام به خرید کنند. از جمله روش هایی که فراهم شده است ایجاد نمایندگی های معتبر در شهر ها و مناطق مختلف است و ایجاد فروشگاه های اینترنتی می باشد که خریدارن بدون طی کردن مسافت های طولانی محصولات خریداری شده را در درب کارخانه ها و یا تولیدی های خود  تحویل خواهند گرفت.

مرکز فروش سرب در ایران از شمش های درجه یک و مرغوب برای فروش استفاده می کنند تا خریداران با خیالی آسوده اقدام به تهیه  شمش های سرب کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید شمش سرب کارگاهی اراک

خرید شمش سرب کارگاهی شهر های صنعتی مانند شهر اصفهان، تهران، شیراز و اراک را می توانید با مراجعه به مراکز خرید و فروش انواع شمش سرب به صورت نقدی انجام دهید. امرو