گروه صنعتی رابین متال
خانه / شمش سرب / تولیدی شمش سرب اصل

تولیدی شمش سرب اصل

شمش سرب اصل را برای مصارف ساختمانی تولید می کنند در ایران در شهرهای مختلف تولیدات شمش سرب رواج دارد. در کشورمان ایران معادن بسیار پربار و بزرگ سرب وجود دارد که از این معادن سالانه به صورت انبوه برای تولیدات سرب و مشتقات آن یعنی شمش سرب استفاده می کنند.

در کارخانه های تولیدی سرب و شمش سرب، محصول شمش سرب اصل و درجه یک و بسیار مرغوب و باکیفیت را تولید و تهیه می کنند.

سرب فلزی به رنگ آبی خاکستری است، که بسیار نرم و قابل تغییر شکل است‌. فروشنده شمش سرب، برای فروش شمش سرب، باید به نکاتی توجه کند، در ادامه به بررسی بیشتر این شمشها می پردازیم. 

تولیدی شمش سرب اصل

تولیدات شمش سرب در ایران

تولیدات شمش سرب در ایرانتولیدات سرب و شمش سرب در ایران در معادن کوچک و بزرگی که در شهرها و نقاط مختلف ایران موجود می باشند صورت می گیرد.

تولید شمش سرب در ایران از آن لحاظ بسیار مهم می باشد زیرا این محصول در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

بسیاری از صنایع بزرگ و بسیار پرمصرف در ایران و البته جهان به وسیله ی شمش سرب تولید صورت می گیرد.

ایران در جهان از کشورهای بزرگ تولیدکننده ی شمش سرب شاخته شده و این به دلیل وسعت ایران و قرارگیری معادن بزرگ در کشورمان می باشد و باید گفت سالانه میزان و حجم بالایی از محصول شمش سرب ایرانی تولید شده به بسیاری از کشورهای جهان صادر و همچنین عرضه می شود.

و کیفیت شمش های تولیدی در کشورمان ایران به تمامی کشورهای جهان ثابت شده می باشد.

ترکیبات تشکیل دهنده سرب ها، متنوع است. سیلیات ها و کلسیم ها، نمونه ای از این ترکیبات هستند‌. سرباره سرب، کمک زیادی به اقتصاد کشور می‌کند‌. از ویژگی های سرب ها می توان به پاکیزگی محیط زیست، مقاومت در برابر فشار، مناسب بودن قیمت آن و غیره اشاره کرد.

مزیت های خرید و استفاده از شمش سرب اصل در مصارف

مزیت های خرید و استفاده از شمش سرب اصل در مصارفدر این قسمت ما درباره مزیت خرید و استفاده از شمش سرب صحبت خواهیم کرد.

شمش سرب بیشتر برای تولیدات محصولات بتی استفاده می شود و این محصول بتن را به خصوصیات زیر می رساند:

  • کاهش دهنده ی چگالی در بتن
  • افزایش دهنده ی جذب آب در بتن
  • افزایش حجم مقاومت بتن
  • افزایش تحمل فشار در بتن
  • قابلیت استفاده از این محصول در سازه های نیروگاهی

خرید شمش سرب با قیمت های مناسب در سراسر ایران مرکز پخش و عرضه ی شمش سرب با قیمت های مناسب و بسیار مقرون به صرفه برای خریداران و مصرف کنندگان شمش سرب در شهر تهران قرار دارد.

این شهر بزرگ پس از تولیدات شمش سرب این محصول را از تولیدکنندگان دریافت کرده و با قیمت های مناسب این محصول را به درخواست کنندگان

در شهرهای مختلف ایران ارائه داده و به آن ها به فروش می رساند.

پخش و عرضه ی سرب در کشورمان ایران استخراج سرب و تولیدات شمش سرب در ایران پس از پایان نهایی کارشان در سراسر کشورمان پخش و عرضه می شوند.

ایران دارای معادن بسیاری است و این معادن در شهرهای ایران پخش و گسترده هستند و پس از استخراج این محصولات توسط نیروهای خبره و کاربلد و توسط پخش کنندگان بزرگ کشورمان در سراسر و نقطه نقطه کشورمان ایران برای تولیدات و تجارت های بزرگ صنعتی پخش و عرضه می شوند.

سرب ها در مقابل خوردگی و اسیدها، از مقاومت بالایی بر خوردارند. هنگام کار با سرب ها، باید به نکات بهداشتی آن توجه زیادی کرد،‌ زیرا آن ها بسیار سمی هستند. 

خم کردن لوله های سربی به وسیله فنر انجام می گیرد و به علت نرمی آن ها به راحتی چکش کاری می شوند. سنگ سرب را در طبیعت بیشتر می توان یافت و مهم ترین آن ها pbs است. 

روش های تولید شمش سرب در کشور

روش های تولید شمش سرب در کشورتولید عمده سرب ها به کارخانه های داخلی بستگی دارد و مشتریان می توانند با پرداخت هزینه و انتخاب محصول مورد نظر خود،  آن را درب منزل دریافت کنند. 

کشورهایی از قبیل: آمریکا، مکزیک، روسیه، لهستان و آلمان، از معدن های تولید سرب هستند‌. سربها به دو روش جدید و سنتی استخراج می شوند. روش سنتی امروزه بیشتر از روش جدید صورت می گیرد و تقریبا ۷۵ درصد از این روش استفاده می کنند. 

برای تولید شمش سرب،‌ نیاز به تجهیزاتی مانند: مشعل، کوره ذوب گردون و کوره ایستاده، اتاق ارامش و… نیاز است.

شمش سرب از پر مصرف ترین فلز غیر آهنی جهان است‌. سرب ها در برابر سایش مقاوم اند و در برابر لغزندگی، خواص خوبی دارند. برای تهیه رنگ با استفاده از سرب، از‌ رنگدانه های سربی ترکیبات شیمیایی استفاده می شود. 

راهنمای تشخیص شمش سرب اصل

راهنمای تشخیص شمش سرب اصلهنگام تهیه سرب، باید به نکاتی از قبیل: محل تولید و نحوه ی تولید و ترکیبات موجود در شمش سرب توجه کرد. 

امروزه مردم می توانند با رفتن به سایت های مربوطه به شمش سرب، محصول اصل و با کیفیت را انتخاب کنند و تحویل بگیرند. در گذشته بیشتر به صورت حضوری بود و مشغله های کمتری نسبت به الان وجود داشت.

این نوع خریدها که به صورت آنلاین صورت می گیرد، مزایایی نیز دارد: حذف واسطه، پرداخت آسان، به صرفه بودن در زمان و هزینه و … از مزایای این خرید آنلاین می باشد. 

برای آلیاژ کردن بیشتر فلزات، از سرب استفاده می کنند ولی فلزات دیگر به سختی به سرب آلیاژ می دهند‌. سرب خشک، مهمترین آلیاژ سرب است.

سربها در جدولهای تناوبی با نشانه pb تشخیص داده می شوند و عدد اتمی آن ها ۸۲ است. سرب ها هنگام تراشیده شدن، به رنگ سفید مایل به آبی هستند و هنگامی که در معرض هوا قرار گرفتند به رنگ خاکستری تیره در می آیند. سربها را به عنوان سنگین ترین عنصر پایدار می شناسند‌، این فلز بسیار براق و قابل انعطاف است. 

مهمترین کاربرد های شمش سرب

مهمترین کاربرد های شمش سرباز سرب ها در صنایع مختلفی استفاده می شود، برخی از این صنایع عبارتند از: صنعت در و پنجره سازی، استفاده در موتور خودرو، استفاده در تولید سیمان و بسیاری دیگر از صنایع.

مهمترین کاربردهای شمش سرب در حمل و نقل در ساختمانها و در کالاهای الکتریکی است. امروزه به دلیل استفاده زیاد از باطریهای اسید سرب، فروش شمش سرب در بازار زیاد شده است. در صنایع نیز، از فلز سرب برای روان کار استفاده می شود‌‌. 

در ساخت وسایل نظامی و مهمات سازی از سرب استفاده می کنند‌. همچنین چگالی سرب بالا است و همین امر موجب استفاده از آن در رادیوگرافی، اتاق اشعه ایکس و غیره هم استفاده کنند. دیگر کاربرد شمش سرب در صنایع کبریت سازی و رنگ است.

در کلیساهای بزرگ اروپایی، در ساخت درب و پنجره و سقف ها از مقدار‌ قابل توجهی سرب، استفاده می شود. بعضی از سرب ها محلی هستند که در طبیعت یافت می شوند، مقدار این سرب ها کم است، گالن، ماده اصلی معدنی سرب است.

امروزه بیشتر از نیمی از سرب ها، بازیافتی هستند. ابتدا به وسیله مته یا انفجار در معدن ها، آن ها را جدا و سپس خرد می کنند. سپس روی زمین قرار‌ می دهند و تحت فرآیندی که در استرالیا در قرن نوزدهم به وجود آمد قرار می دهند.

در مرحله ی بعدی سرب و دیگر مواد را از سنگ ها جدا می کنند که عصاره ای به وجود می آید، و هوای به وجود آمده در این‌ مخزن ها باعث می شود که سولفید سرب به حباب بچسبد و راحت تر جدا شود. ۵۰ درصد از این کف، سرب است. بعد از خشک شدن، طی مراحلی آن را سرد می کنند تا ناخالصی های سبک تر نیز بالا آید و جدا شود و بعد آن را تسویه کرده و سرب خالص به دست می آید. 

سربها به طور طبیعی، چهار ایزوتوپ پایدار دارند. سرب های ۲۰۶، ۲۰۷ و ۲۰۸ همگی پرتوزا بوده و تنها سرب ۲۰۴ است که غیر پرتوزا است.

هنگام استفاده از سرب ها باید خیلی مراقب بود و سم حاصل از آن، باعث بیماریهای خونی و مغزی می شود‌ و به اعصاب، مخصوصا بچه ها، آسیب شدیدی وارد می کند. تماس طولانی با این فلز می تواند دردهای شکم و بیماری های کلیوی را نیز در بر گیرد.

سنگ، خاک، آب، گیاهان و هوا، از منابع طبیعی مهم سربها هستند‌. استفاده از سربها، شغل هایی از نظیر جوش کاری، لحیم کاری، پمپ بنزین و … را ایجاد کرد.

کودکان ۴ تا ۵ برابر، بیشتر از بزرگسالان سرب را در خود جذب می کنند‌. کودکان به دلیل اینکه، گرد و غبار بیشتری از محیط می گیرند، دستگاه گوارش آنها سرب بیشتری را جذب می کند‌، سد خونی و مغزی آنها هنوز کامل نشده و تکامل پیدا نکرده است و غیره، دریافت سرب آنها بر حسب وزن بدن بیشتر است. 

بزرگترین فروشنده شمش سرب اصل در ایران

بزرگترین فروشنده شمش سرب اصل در ایرانبزرگترین فروشنده های شمش سرب اصل در ایران، در اصفهان و دیگر شهرهای صنعتی است. این شهرهای صنعتی، مرغوبترین و متنوعترین سربها را تولید می کنند. 

شمش سرب امکان دارد به صورت خالص و گاهی ناخالص تولید شود. برای خریدی آسان و بدون دردسر، می‌توانید به سایت های فروش عمده شمش سرب مراجعه‌ کنید‌ و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید و آن را درب منزل دریافت کنید‌. 

تولید کننده ی این محصول با فراهم کردن خرید آسان این محصول، آن را در دسترس همه ی متقاضیان در سراسر کشور قرار می دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی یوسفی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09128512511
شماره تلفن ثابت:02171053047
شماره فکس:02171053049
آدرس کانال: Rabinmetal@
پاسخگویی تلگرام: Rabinmetal1@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: Info@Rabinmetal.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید شمش سرب کارگاهی اراک

خرید شمش سرب کارگاهی شهر های صنعتی مانند شهر اصفهان، تهران، شیراز و اراک را می توانید با مراجعه به مراکز خرید و فروش انواع شمش سرب به صورت نقدی انجام دهید. امرو